Ανάλυση Συναισθήματος με χρήση τεχνικών εξόρυξης άποψης σε σχόλια στο YouTube και εφαρμογή τους στο Marketing

Διπλωματική Εργασία uoadl:2820764 317 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-29
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Οικονομόπουλος Χαράλαμπος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κωνσταντίνος Μουρλάς, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση Συναισθήματος με χρήση τεχνικών εξόρυξης άποψης σε σχόλια στο YouTube και εφαρμογή τους στο Marketing
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
YouTube comments Sentiment Analysis using Opinion Mining Techniques & application in Marketing
Περίληψη:
Οι χρήστες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης μέσα από τα σχόλια τους μοιράζονται τις απόψεις τους και εκφράζουν τα συναισθήματά τους δημιουργώντας δεδομένα μεγάλου όγκου, των οποίων η ανάλυση αποτελεί μια ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία. Τα δεδομένα αυτά παρέχουν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τις γνώμες των καταναλωτών και γι’ αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η εξαγωγή και η αξιολόγησή τους για διάφορους σκοπούς ανάπτυξης των πωλήσεων.
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η Ανάλυση Συναισθήματος των σχολίων του Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης YouTube σε περιπτώσεις διαφημιστικών βίντεο με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Python.
Η Ανάλυση Συναισθήματος σε σύνολα σχολίων αποκαλύπτει την ανταπόκριση του κοινού μέσω του σχολιασμού σε διάφορα βίντεο και παρέχει συμπεράσματα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις προκειμένου να βελτιώσουν τη στρατηγική προώθησης των προϊόντων τους.
Στην εργασία αναλύονται -με τη χρήση Λεξικού Συναισθήματος- 78.534 σχόλια και κατανέμονται με βάση την πόλωση (θετικό-αρνητικό) αλλά και με βάση το συναίσθημα που εκφράζεται από τους χρήστες. Παράλληλα ερευνάται η κατανομή της θετικής ή αρνητικής διάθεσης των χρηστών ανά μήνα και ανά έτος και εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με την ανταπόκριση των σχολιαστών στις διαφημίσεις.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Ανάλυση συναισθήματος, marketing, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, YouTube, σχόλια, εξόρυξη πληροφορίας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
54
Αριθμός σελίδων:
128
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.