Στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: νέες παράμετροι στον 21ο αιώνα.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2837274 275 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-12-10
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Τσούση Παναγιώτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παναγιώτης Αλεξάκης, Καθηγητής , Τμήμα Οικονομικών Επιστημών , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών .
Δημήτρης Καινούργιος, Αναπληρωτής Καθηγητής , Τμήμα Οικονομικών Επιστημών , Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών .
Λαμπρινή Πήχα, Διδάκτωρ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: νέες παράμετροι στον 21ο αιώνα.
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: νέες παράμετροι στον 21ο αιώνα.
Περίληψη:
Η εταιρική στρατηγική είναι ένα πολύ περίπλοκο ζήτημα και κρίσιμο για την επιβίωση και την ανάπτυξη οποιασδήποτε επιχείρησης. Πολλοί παράγοντες καθορίζουν τη στρατηγική μιας εταιρείας. Ένας από αυτούς είναι το είδος του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που επιδιώκεται. Η θεωρία του Michael Porter για την στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έχει βοηθήσει πολλά στελέχη καθ’ 'όλη τη διάρκεια των ετών να βρουν το δρόμο τους να επιτύχουν ανώτερες επιδόσεις και να αποκτήσουν το δικό τους μερίδιο στην αγορά. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι να εμβαθύνει στη στρατηγική επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του Porter και να διερευνήσει τη σχέση τους με την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Βάσει της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με τη σύνδεση της στρατηγικής με το βιώσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και τα ποιοτικά δεδομένα των στελεχών σε εταιρείες που ακολουθούν διαφορετική στρατηγική, η παρούσα διατριβή ελπίζουμε να δώσει πληροφορίες για τη συνάφεια των τριών γενικών στρατηγικών στον 21ο αιώνα και για τη σημασία τους στην επίτευξη ανώτατης απόδοσης. Η παρούσα εργασία εξετάζει επίσης το ρόλο του εσωτερικού ελέγχου σε κάθε τύπο ανταγωνιστικής στρατηγικής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, Στρατηγική Διαφοροποίησης, Στρατηγική Ηγεσίας Κόστους, Εσωτερικός Έλεγχος
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
15
Αριθμός σελίδων:
40