Αξία επωνυμίας και ικανοποίηση καταναλωτών: Η περίπτωση της Cosmote

Διπλωματική Εργασία uoadl:2837502 245 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-12-12
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Παυλίδης Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αντωνίου Χρήστος, Assistant Professor, Leeds University
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αξία επωνυμίας και ικανοποίηση καταναλωτών: Η περίπτωση της Cosmote
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αξία επωνυμίας και ικανοποίηση καταναλωτών: Η περίπτωση της Cosmote
Περίληψη:
H στρατηγική marketing μιας εταιρείας είναι πολύ σημαντική την σημερινή εποχή όπου το επιχειρηματικό περιβάλλον έχει γίνει πολύ ανταγωνιστικό και η κάθε επιχείρηση προσπαθεί διαφοροποιήσει το προϊόν της έτσι ώστε να διευρύνει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Μία πηγή διαφοροποίησης του προϊόντος υπηρεσίας που παράγει μία επιχείρηση είναι η επωνυμία γνωστή και ως brand name. Η επωνυμία αφορά την αντίληψη των καταναλωτών για το προϊόν η οποία αντίληψη εδραιώνεται όταν ο καταναλωτής αγοράζει το προϊόν / υπηρεσία. Η δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας δημιουργεί σημαντικά οφέλη για τη επιχείρηση αφού το προϊόν εδραιώνεται στη συνείδηση του καταναλωτή και δημιουργείται μια πιστή πελατεία. Η ανάπτυξη επωνυμίας πάντως συνεπάγεται και υψηλό κόστος δημιουργούνται ισχυρές δεσμεύσεις απέναντι στον πελάτη ενώ αν σημειωθεί κάποια αρνητική εξέλιξη όσον αφορά το προϊόν οι επιπτώσεις θα είναι πολλαπλάσιος σε σχέση με τη περίπτωση όπου δεν υφίσταται επωνυμία. Η ικανοποίηση αφορά την συναισθηματική αντίδραση του πελάτη στις εμπειρίες που έχει βιώσει με ορισμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Από διάφορες έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν, έχει αποδειχτεί ότι η επωνυμία ενός προϊόντος αυξάνει την ικανοποίηση του καταναλωτή, αφού ο τελευταίος έχει καλύτερη επίγνωση του τι αγοράζει ενώ θεωρεί πως οι κίνδυνοι που συνδέονται με την αγορά του προϊόντος είναι μειωμένοι. Στη παρούσα εργασία επιχειρούμε να διερευνήσουμε τη σχέση συνολικής ικανοποίησης και της επωνυμίας όπως εκφράζεται αυτή με τις 4 διαστάσεις της για την εταιρεία της COSMOTE Διερευνούμε επίσης τη σχέση μεταξύ της κάθε μιας διάστασης της επωνυμίας και της ικανοποίησης. Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι η επωνυμία ασκεί στατιστικά σημαντική και θετική επίδραση στην ικανοποίηση.
Λέξεις κλειδιά. Ικανοποίηση, επωνυμία, αντιλαμβανόμενη αξία, αναγνωρισιμότητα, συνείδηση καταναλωτών, σχέση επωνυμίας
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Επωνυμία, ικανοποίηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
51
Αριθμός σελίδων:
66
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΑΞΙΑ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ _ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.pdf
875 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.