Education Policy in FYROM and its role in advancing the EU accession process

Διπλωματική Εργασία uoadl:2838325 349 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σπουδές Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Southeast European Studies)
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-12-20
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Avagyan Sona
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σουζάννα Βέρνυ, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης, ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Education Policy in FYROM and its role in advancing the EU accession process
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εκπαιδευτική πολιτική στην πΓΔΜ και ο ρόλος της στην προώθηση της ενταξιακής πορείας
Περίληψη:
The aim of this study is to identify the role of education in advancing the EU accession process for FYROM. Two components of political criteria, namely “democracy” and “human rights & respect for and protection of minorities” have been addressed through the lens of education.
According to the EU community, systematic efforts are necessary to maintain and strengthen the European values. A great role is attributed to education as a promoter of democracy and human rights. The importance of evolving and embedding European values is particularly high for the countries involved in the EU integration process – presently the Southeastern Europe, including FYROM.
FYROM, in its official position admits the significance of education in disseminating the European values of democracy and human rights in the country. However, the potential of education is not yet fully employed in this sense.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση, ΠΓΔΜ, ένταξη στην Ε.Ε.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
101
Αριθμός σελίδων:
50