Διδάσκοντας τα μαγικά παραμύθια σε μαθητές σχολικής ηλικίας: Μια αναγνωστικοκεντρική διδακτική προσέγγιση

Διπλωματική Εργασία uoadl:2863090 74 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ανάγνωση, Φιλαναγνωσία και εκπαιδευτικό υλικό
Βιβλιοθήκη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-02-18
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Χαλεπά Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Καλογήρου Τζίνα,Καθηγήτρια,ΠΤΔΕ,ΕΚΠΑ,(Επιβλέπουσα)
Μαλαφάντης Κ. Κωνσταντίνος,Καθηγητής,ΠΤΔΕ,ΕΚΠΑ,(Μέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής)
Νάκας Αθανάσιος,Ομότιμος Καθηγητής,ΠΤΔΕ,ΕΚΠΑ,(Μέλος Συμβουλευτικής Επιτροπής)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδάσκοντας τα μαγικά παραμύθια σε μαθητές σχολικής ηλικίας: Μια αναγνωστικοκεντρική διδακτική προσέγγιση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδάσκοντας τα μαγικά παραμύθια σε μαθητές σχολικής ηλικίας: Μια αναγνωστικοκεντρική διδακτική προσέγγιση
Περίληψη:
Είναι πλέον κοινώς αποδεκτή η ανάγκη διδασκαλίας του παραμυθιού στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση. Η επίδραση του παραμυθιού, έκτος από την γνωστική ανάπτυξη, είναι αποδεδειγμένη, ιδιαίτερα, στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, καθώς και στην ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης (Μερακλής, 2012). Στην συγκεκριμένη εργασία, λαμβάνοντας υπόψη την αναγνωστική θεωρία της Louise M. Rosenblatt, η οποία ταυτίζει τον αναγνώστη με το μαθητή, καθώς και την σημαντική συμβολή των παραμυθιών, εξετάστηκαν έξι μαγικά παραμύθια πάνω στα οποία προτάθηκαν έξι διαφορετικές προσεγγίσεις για μία δημιουργική - διδακτική «ενασχόληση» των μαγικών παραμυθιών. Στο ίδιο πλαίσιο δημιουργήθηκε και ένα εκπαιδευτικό υλικό - επιτραπέζιο παιχνίδι με στόχο την διασκεδαστική διδαχή των παιδιών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
παραμύθι, διδακτική παραμυθιού, Louise M.Rosenblatt, εκπαιδευτικό υλικό, επιτραπέζιο παιχνίδι
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
111
Αριθμός σελίδων:
151

Χαλεπά Ιωάννα- Διπλωματικη Εργασία.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.