Γυναίκα, Μόδα & Μέσα Επικοινωνίας- Η διαμόρφωση της Γυναικείας Ταυτότητας μέσα από την Μόδα και τα Μέσα Επικοινωνίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2873808 232 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτισμικές και Κινηματογραφικές Σπουδές
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-05-16
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Καραλή Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Λίζα Τσαλίκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Γυναίκα, Μόδα & Μέσα Επικοινωνίας- Η διαμόρφωση της Γυναικείας Ταυτότητας μέσα από την Μόδα και τα Μέσα Επικοινωνίας
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Γυναίκα, Μόδα & Μέσα Επικοινωνίας- Η διαμόρφωση της Γυναικείας Ταυτότητας μέσα από την Μόδα και τα Μέσα Επικοινωνίας
Περίληψη:
Τα ρούχα αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας καθώς, μέσα από την στενή σχέση τους με το σώμα το οποίο ντύνουν, συμβάλλουν σημαντικά στην διαμόρφωση αλλά και παρουσίαση του εαυτού. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής αποτελεί η διερεύνηση της σημασίας που έχει η μόδα και ο τρόπος που επικοινωνείται από τα μέσα, για την διαμόρφωση της γυναικείας ταυτότητας στην σύγχρονη εποχή. Κεντρική θέση αποτελεί το επιχείρημα ότι η μόδα μπορεί να λειτουργήσει ενδυναμωτικά κι εμφατικά στην διαδικασία αυτή, συμβάλλοντας θετικά στην κατασκευή της γυναικείας ταυτότητας, μέσα από την προβολή αντιπροσωπευτικών και δυναμικών προτύπων, την αντίληψη της συμβολικής δύναμης που μπορεί να λάβει το γυναικείο ντύσιμο, στο πλαίσιο μιας φεμινιστικής αντίληψης, καθώς επίσης και μέσα από την δημιουργική διαμόρφωση ενός ισχυρού προσωπικού στυλ.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Μόδα, γυναίκα, μέσα επικοινωνίας, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φεμινισμός, σώμα, ρούχο, στυλ, ντύσιμο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
263
Αριθμός σελίδων:
150
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Γυναίκα, Μόδα και Μέσα Επικοινωνίας. Καραλή Ιωάννα.pdf
4 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.