Μια Πρόταση Διδασκαλίας για το Μάθημα της Ιστορίας Δ' Δημοτικού με Εφαρμογή της Ανεστραμμένης Τάξης (flipped classroom) και Χρήση της Πλατφόρμας Edmodo

Διπλωματική Εργασία uoadl:2876537 372 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-06-21
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Ντέσκου Αργυρώ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ψαρομήλιγκος Ιωάννς Καθηγητής Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μια Πρόταση Διδασκαλίας για το Μάθημα της Ιστορίας Δ' Δημοτικού με Εφαρμογή της Ανεστραμμένης Τάξης (flipped classroom) και Χρήση της Πλατφόρμας Edmodo
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
A Teaching Proposal for History in the Elementary School Using the Flipped Classroom Approach and the Edmodo Digital Platform
Περίληψη:
Η αέναη προσπάθεια των εκπαιδευτικών να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των εκπαιδευομένων για μάθηση, καθώς και η προσπάθεια να διατηρήσουν αυτό το ενδιαφέρον αμείωτο, οδηγεί την επιστημονική εκπαιδευτική κοινότητα στη διερεύνηση και διατύπωση διάφορων θεωριών και διδακτικών προσεγγίσεων. Μία από τις πιο πρόσφατες διδακτικές στρατηγικές είναι αυτή της ανεστραμμένης τάξης, κατά την οποία αναστρέφεται το μοντέλο της παραδοσιακής διδασκαλίας και μάθησης. Οι μαθητές παρακολουθούν, αρχικά, οπτικοακουστικό υλικό με το θεωρητικό πλαίσιο του επόμενου μαθήματος, επιτρέποντας, έτσι, την επάρκεια χρόνου κατά το μάθημα, ώστε στην τάξη να μπορέσουν να εμπλακούν σε διάφορες ομαδοσυνεργατικές μαθησιακές δραστηριότητες. Η διδακτική αυτή προσέγγιση αποσκοπεί στα οφέλη της συνεργατικής μάθησης, ενώ παράλληλα θέτει ως στόχο την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών της σύγχρονης εποχής.

Στην παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται βιβλιογραφική επισκόπηση του τρόπου λειτουργίας, των πλεονεκτημάτων και των προβληματισμών που απορρέουν από την εφαρμογή της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας της Δ’ Δημοτικού, καθώς και συγκεκριμένη πρόταση ανεστραμμένης διδασκαλίας υποστηριζόμενης από τεχνολογικά εκπαιδευτικά εργαλεία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Ιστορία
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: Ανεστραμμένη τάξη, προβληματισμοί, πλεονεκτήματα, τεχνολογικά εκπαιδευτικά εργαλεία, Ιστορία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
122
Αριθμός σελίδων:
159