Τουρκική γλώσσα: παρελθόν, παρόν ή μέλλον για την ζωή και την κοινωνική ένταξη της μουσουλμανικής κοινότητας της Ρόδου;

Διπλωματική Εργασία uoadl:2876604 288 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-06-22
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
KOLIADI ELEFTHERIA
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Επόπτης καθηγητής:
Παρθένης Χρήστος (Επίκουρος Καθηγητής, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ)

Μέλη τριμελούς εξεταστικής επιτροπής:
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος (Καθηγητής, Φιλοσοφίας -Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ)
Φραγκούλης Γεώργιος (Διδάκτωρ, Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τουρκική γλώσσα: παρελθόν, παρόν ή μέλλον για την ζωή και την κοινωνική ένταξη της μουσουλμανικής κοινότητας της Ρόδου;
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τουρκική γλώσσα: παρελθόν, παρόν ή μέλλον για την ζωή και την κοινωνική ένταξη της μουσουλμανικής κοινότητας της Ρόδου;
Περίληψη:
Η παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει το ζήτημα της ένταξης των ατόμων της μουσουλμανικής κοινότητας της Ρόδου. Συγκεκριμένα εξετάζεται η γνώση και χρήση της τουρκικής γλώσσας, ανάλογα με την ηλικία, το επικοινωνιακό πλαίσιο – ομιλητές και χώρος διεξαγωγής συνομιλίας-, ως στοιχείο της ταυτότητας τους αλλά και ως παράμετρος κοινωνικής ένταξη. Σκοπός της έρευνας και ανάλυσης των δεδομένων είναι η ανάδειξη της θέσης της τουρκικής γλώσσας στη ζωή των ατόμων της μουσουλμανικής κοινότητας αλλά και στην ταυτότητα – αυτοπροσδιορισμό- των ατόμων της ομάδας αυτής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
μουσουλμανική μειονότητα, κοινωνική ένταξη, τουρκική γλώσσα, πολιτισμικό κεφάλαιο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
37
Αριθμός σελίδων:
137
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

PDF ΚΟΛΙΑΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΜΣ 2019.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.