Η διδακτική αξιοποίηση των Θετικών Επιστημών, μέσω σύγχρονων μεθόδων μάθησης, σε πολυπολιτισμικές τάξεις από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:2877512 294 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-02
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Κατσακιώρη Χαρίκλεια
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ζαχαρούλα Σμυρναίου, επίκουρη καθηγήτρια, Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Χρήστος Παρθένης, επίκουρος καθηγητής
Δρ Γεώργιος Φραγκούλης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η διδακτική αξιοποίηση των Θετικών Επιστημών, μέσω σύγχρονων μεθόδων μάθησης, σε πολυπολιτισμικές τάξεις από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η διδακτική αξιοποίηση των Θετικών Επιστημών, μέσω σύγχρονων μεθόδων μάθησης, σε πολυπολιτισμικές τάξεις από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Περίληψη:
Ο πολιτισμικός πλουραλισμός των σχολικών τάξεων όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης είναι γεγονός. Η πολυπολιτισμική συνύπαρξη στα πλαίσια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «γεννά» πολλά ερωτήματα που χρήζουν προς απάντηση, όπως ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες πολιτισμικές ανάγκες της τάξης τους, κατά πόσο οι προσωπικές αντιλήψεις ελληνόγλωσσων μαθητών και εκπαιδευτικών επηρεάζουν τη μαθησιακή διαδικασία και συγχρόνως ποια είναι η πολιτισμική κληρονομιά των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών ή με ποιες συνθήκες έρχονται αντιμέτωποι στη χώρα μας.
Οι επιστήμες που μελετούν θέματα πολυπολιτισμικότητας και διαπολιτισμικότητας ανακαλύπτουν συνεχώς νέες μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε παιδιού μέσα από την αξιοποίηση πολλών δεξιοτήτων, της δημιουργικότητας, των βιωμάτων.Σύγχρονες μέθοδοι όπως είναι το S.T.E.A.M., η διαφοροποιημένη διδασκαλία, η ενσώματη μάθηση, η μάθηση μέσα από τη δημιουργικότητα, αποτελούν ισχυρά διδακτικά εργαλεία για έναν εκπαιδευτικό.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
πολυπολιτισμικές τάξεις, Δημοτικό σχολείο, εκπαιδευτικοί, μαθητές, Θετικές Επιστήμες, σύγχρονη διδασκαλία, μέθοδος S.T.E.A.M., δημιουργικότητα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
164
Αριθμός σελίδων:
εκατόν σαράντα επτά (147)
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ PDF.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο