H αξιοποίηση της ερμηνευτικής και της διαλεκτικής μεθόδου για την ενσυναισθητική προσέγγιση ενός έργου τέχνης. Το παράδειγμα του σχολοικού εγχειριδίου της Στ΄Δημοτικού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2879433 367 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Εκπαίδευση Ενηλίκων - Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση - Δια βίου Μάθηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-22
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Σπανού Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Θωμάς Μπαμπάλης,Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών,ΕΚΠΑ
Ιωάννης Βρεττός, Ομότιμος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών,ΕΚΠΑ
Β. Πανταζής,Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πρωτότυπος Τίτλος:
H αξιοποίηση της ερμηνευτικής και της διαλεκτικής μεθόδου για την ενσυναισθητική προσέγγιση ενός έργου τέχνης. Το παράδειγμα του σχολοικού εγχειριδίου της Στ΄Δημοτικού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η αξιοποίηση της ερμηνευτικής και διαλεκτικής μεθόδου για την ενσυναισθητική προσέγγιση ενός έργου τέχνης.Το παράδειγμα του σχολικού εγχειριδίου της Στ΄Δημοτικού
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία αποβλέπει στη συζήτηση συγκεκριμένων μεθοδολογικών υποδείξεων για την επεξεργασία και κατανόηση των έργων τέχνης, κυρίως στο μάθημα της Ιστορίας. Στο πλαίσιο αυτό μελετά την αξιοποίηση της ερμηνευτικής και της διαλεκτικής μεθόδου για την ενσυναισθητική προσέγγιση ενός έργου τέχνης,
με ιδιαίτερη αναφορά στο σχολικό εγχειρίδιο της ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού.
Οι μεθοδολογικές προσεγγίσεις που διατυπώνονται δεν εντάσσονται στο σώμα ενός συγκεκριμένου Αναλυτικού Προγράμματος νέου τύπου (Curriculum), αλλά μπορούν να αξιοποιηθούν τόσο κατά τη σύνταξη ενός τέτοιου Προγράμματος όσο και κατά τον σχεδιασμό και την οργάνωση της διδασκαλίας από τον εκπαιδευτικό. Η μορφή με την οποία περιλαμβάνονται οι μεθοδολογικές υποδείξεις στην παρούσα εργασία μπορούν να αποτελέσουν περισσότερο μέρος ενός Αναλυτικού Προγράμματος με μορφή Curriculum, το οποίο θα μπορεί να προσφέρει «παραδειγματική» μεθοδολογική προσέγγιση συγκεκριμένων έργων τέχνης κατά τη διδασκαλία ενός μαθήματος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
έργο τέχνης, σχολικό εγχειρίδιο, ερμηνευτική προσέγγιση, διαλεκτική προσέγγιση, ενσυναισθητική προσέγγιση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
226
Αριθμός σελίδων:
διακόσιες σαράντα δύο (242)
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Project_Spanou.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.