Εκπαιδευτικά προγράμματα φιλαναγνωσίας στη βιβλιοθήκη: Θεωρητική προσέγγιση και στρατηγικός σχεδιασμός

Διπλωματική Εργασία uoadl:2879601 439 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-07-24
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Παναγιώτα Μίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Τζίνα Καλογήρου, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Ιωάννης Βρεττός, Ομότιμος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Θωμάς Μπάμπαλης, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εκπαιδευτικά προγράμματα φιλαναγνωσίας στη βιβλιοθήκη: Θεωρητική προσέγγιση και στρατηγικός σχεδιασμός
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εκπαιδευτικά προγράμματα φιλαναγνωσίας στη βιβλιοθήκη: Θεωρητική προσέγγιση και στρατηγικός σχεδιασμός
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία αποτυπώνονται το θεωρητικό πλαίσιο της ανάγνωσης και της φιλαναγνωσίας και τεχνικές προσέγγισής τους. Επίσης, παρουσιάζεται ο σκοπός και ο ρόλος της δημόσιας βιβλιοθήκης, ως φορέας πληροφόρησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Ένας από τους ρόλους της, είναι και η προώθηση της φιλαναγνωσίας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τα πρωτότυπα εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιάζονται βάσει ενός στρατηγικού σχεδίου και μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα σε αυτήν. Η Εθνική Βιβλιοθήκη, ως η κορυφαία βιβλιοθήκη της χώρας, καινοτομεί με τον σχεδιασμό τέτοιων προγραμμάτων, τα οποία υλοποιούνται στο Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών. Με την μετεστέγασή της στο πολυλειτουργικό και περιβαλλοντικά βιώσιμο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος δίνεται η ευκαιρία να σχεδιαστούν και να πραγματοποιηθούν σε αυτήν νέα προγράμματα για παιδιά, προσεγγίζοντας ένα ευαίσθητο και επίκαιρο θέμα, τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχει θέσει ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών μέχρι το 2030. Τα προγράμματα αυτά, προτείνονται να υλοποιηθούν μέσα εναλλακτικούς τρόπους εκπαίδευσης, αξιοποιώντας όλους τους χώρους του νέου Δανειστικού Τμήματος της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
φιλαναγνωσία, εκπαιδευτικά προγράμματα, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, στρατηγικός σχεδιασμός
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
125
Αριθμός σελίδων:
102
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Εκπαιδευτικά προγράμματα φιλαναγνωσίας στη βιβλιοθήκη Final final_locked.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.