Ο εκπαιδευτικός μπροστά στην εκπαιδευτική αλλαγή. Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των θεολόγων για τις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2880359 163 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Συστηματικής Θεολογίας
Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-08-31
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Γκρίλης Γεώργιος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Επίκουρος Καθηγητής, Θεολογική Σχολή, Θεολογικό Τμήμα, ΕΚΠΑ
Σταύρος Γιαγκάζογλου, Επίκουρος Καθηγητής, Θεολογική Σχολή, Θεολογικό Τμήμα, ΕΚΠΑ
Κωνσταντίνος Κορναράκης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Θεολογική Σχολή, Θεολογικό Τμήμα, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο εκπαιδευτικός μπροστά στην εκπαιδευτική αλλαγή. Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των θεολόγων για τις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ο εκπαιδευτικός μπροστά στην εκπαιδευτική αλλαγή. Οι αντιλήψεις και οι στάσεις των θεολόγων για τις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών.
Περίληψη:
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι καθοριστικός για την αποτελεσματικότητα μίας αλλαγής ενός Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών, αφού είναι αυτός που θα κάνει πράξη αυτή την αλλαγή στη σχολική τάξη. Η παρούσα μελέτη διερευνά, μέσα από μία πανελλήνια έρευνα, τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εν ενεργεία θεολόγων εκπαιδευτικών απέναντι στις αλλαγές των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών στο Μάθημα των Θρησκευτικών. Η μελέτη αναπτύσσεται σε δύο μέρη: 1) στο θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας, στο οποίο παρατίθεται η διεθνής και ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με τις εκπαιδευτική αλλαγή, τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Ελλάδα και 2) στο ερευνητικό μέρος, όπου παρατίθεται η μεθοδολογία και αναλύονται τα αποτελέσματα και τα γενικά συμπεράσματα που απορρέουν από την έρευνα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση, Θρησκευτική Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική αλλαγή, Θρησκευτικός γραμματισμός, Βιωματική Μάθηση, Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
305
Αριθμός σελίδων:
219
Γκρίλης - Διπλωματική διατριβή.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο