Η Επίδραση της Επιπρόσθετης Ανατροφοδότησης στη Φιγούρα Barracuda

Πτυχιακή Εργασία uoadl:2880381 278 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-09-02
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
ΣΤΡΑΒΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΓΚΕΟΡΓΚΙΕΒΑ ΓΙΑΝΑ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΝΑΠΛ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΕΦΑΑ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Επίδραση της Επιπρόσθετης Ανατροφοδότησης στη Φιγούρα Barracuda
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Επίδραση της Επιπρόσθετης Ανατροφοδότησης στη Φιγούρα Barracuda
Περίληψη:
Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσουμε την επίδραση της επιπρόσθετης ανατροφοδότησης στη φιγούρα Βarracuda. Στην έρευνα συμμετείχαν 16 αθλήτριες συγχρονισμένης κολύμβησης κατηγορίας νεανίδων, ύψους 163.25 7.5 cm, βάρους 52.2375 5.5 kg και προπονητικής εμπειρίας 5.5 3 χρόνων. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε 4 ομάδες, οπτική, ακουστική, κιναισθητική και ομάδα ελέγχου. Έγινε η αρχική μέτρηση, παρέμβαση μίας εβδομάδας και η τελική μέτρηση. Στην οπτική ομάδα υπήρχε ανατροφοδότηση μέσω βίντεο, στην ακουστική μέσω ακουστικών, στην κιναισθητική με εξωτερική βοήθεια και στην ομάδα ελέγχου δεν υπήρχε ανατροφοδότηση. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την βαθμολογία 3 κριτών, σύμφωνα με τη κλίμακα της FINA. Τα αποτελέσματα της έρευνας δεν ήταν στατιστικώς σημαντικά. Στην ομάδα ελέγχου η αρχική με τη τελική μέτρηση είχαν 0,1 βαθμούς διαφορά, στην οπτική δεν υπήρχε καμία διαφορά, στην ακουστική 0,35 και στην κιναισθητική 0,225. Από αυτή την έρευνα συμπεραίνουμε ότι δεν υπάρχει σημαντική βελτίωση σε κανένα είδος ανατροφοδότησης. Παρόλα αυτά την μεγαλύτερη βελτίωση την είχε η ακουστική.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
επιπρόσθετη ανατροφοδότηση, συγχρονισμένη κολύμβηση, οπτική, ακουστική, κιναίσθηση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
14
Αριθμός σελίδων:
23
ΠΤΥΧΙΑΚΗ.ΕΛΕΝΑ.ΓΙΑΝΝΑ.pdf (956 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο