Η ανάπτυξη και ενίσχυση της κατανόησης της πρόσθεσης των ετερώνυμων κλασμάτων: Η περίπτωση μιας μαθήτριας ΣΤ' δημοτικού

Διπλωματική Εργασία uoadl:2880998 228 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-09-22
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Ριφιώτη Παναγιώτα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπούφη Ανδρονίκη, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ανάπτυξη και ενίσχυση της κατανόησης της πρόσθεσης των ετερώνυμων κλασμάτων: Η περίπτωση μιας μαθήτριας ΣΤ' δημοτικού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ανάπτυξη και ενίσχυση της κατανόησης της πρόσθεσης των ετερώνυμων κλασμάτων: Η περίπτωση μιας μαθήτριας ΣΤ' δημοτικού
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την προσπάθεια υποστήριξης μιας μαθήτριας ΣΤ΄ δημοτικού σχετικά με την κατανόηση της πρόσθεσης των ετερώνυμων κλασμάτων μέσα από την προσέγγιση του κλάσματος ως μέτρο. Στα πλαίσια της μεθοδολογίας του πειράματος σχεδιασμού επιχειρείται η αναγνώριση και η ενίσχυση των ενεργειών που εμπλέκονται στο συγκεκριμένο μαθηματικό θέμα, λαμβάνοντας συνεχώς υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες της μαθήτριας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
πείραμα σχεδιασμού, πρόσθεση, κλάσματα, μέτρο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
71
Αριθμός σελίδων:
76
ΡΙΦΙΩΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο