Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ: Η περίπτωση της εταιρίας Superga

Διπλωματική Εργασία uoadl:2885126 323 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-11-11
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Γεωργοπούλου Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Αικατερίνη Σταυριανέα, Επίκουρη καθηγήτρια,, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ: Η περίπτωση της εταιρίας Superga
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ: Η περίπτωση της εταιρίας Superga
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική αποτελεί στρατηγική επικοινωνίας και μάρκετινγκ για τη δημοφιλή εταιρεία Superga. Η Superga είναι μια ιταλική επωνυμία που εστιάζει στα υποδήματα. Το εμπορικό αυτό σήμα αντιμετώπισε την οικονομική δυσχέρεια τα τελευταία χρόνια. Στην παρούσα φάση έχει σκοπό να επανεξετάσει τη θέση και την αναγνωρισιμότητά της στην ελληνική αγορά. Η οικονομική και κοινωνικοπολιτική κρίση στην Ελλάδα μαστίζει διάφορους τομείς της οικονομίας, όπως και την ελληνική αγορά. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις καταστάσεις, θα προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε στην εφαρμογή ενός σχεδίου, για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών. Συγκεντρώσαμε μια ποσότητα πληροφοριών που θα αναλυθούν κατά τη διάρκεια της εργασίας. Με τη βοήθεια των κοινωνικών δικτύων και των νέων μέσων ενημέρωσης θα σχεδιάσουμε το ετήσιο πλάνο επικοινωνίας και μάρκετινγκ, με τελικό σκοπό να αυξήσουμε τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στην Ελλάδα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Yποδήματα, superga, επικοινωνία, στρατηγική, κοινωνικά μέσα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
68
Αριθμός σελίδων:
166
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ SUPERGA.pdf (4 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο