Διαδικτυακό Πληροφοριακό Σύστημα για τη Διαχείριση Ουρών Αναμονής σε πραγματικό χρόνο

Διπλωματική Εργασία uoadl:2885280 343 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πληροφορική της Υγείας
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2019-11-12
Έτος εκπόνησης:
2019
Συγγραφέας:
Παπαδόπουλος Παρασκευάς
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δημοσθένης Κυριαζής, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Επιβλέπων
Ιωάννης Μαντάς, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, ΕΚΠΑ
Αντώνιος Λίτκε, Διδάκτωρ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διαδικτυακό Πληροφοριακό Σύστημα για τη Διαχείριση Ουρών Αναμονής σε πραγματικό χρόνο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διαδικτυακό Πληροφοριακό Σύστημα για τη Διαχείριση Ουρών Αναμονής σε πραγματικό χρόνο
Περίληψη:
Η παρούσα Ολοκληρωμένη Υλοποίηση Διαδικτυακού Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΣ), αναπτύχθηκε, επιδιώκοντας (και ελπίζοντας) να αποτελέσει μία ακόμα «ανοικτή πρόταση» και «προσπάθεια» προς Αξιοποίηση από το Δημόσιο Σύστημα παροχής Σύγχρονων Υπηρεσιών προς τον κάθε Πολίτη.
Έχει αναλυθεί-σχεδιαστεί και υλοποιηθεί, για να παρέχει ασφαλείς υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο (on-line/real-time) προς το ΚΟΙΝΟ/Πολίτες (επισκέπτες/επισκέπτριες) και ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, αποτελώντας ένα πλήρες ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ σύστημα ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΟΥΡΑΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ.
Ο Στόχος του, η ΟΜΑΛΗ, TAXEIA και ΒΕΛΤΙΣΤΗ εξυπηρέτηση του ΚΟΙΝΟΥ.
Έχει αναπτυχθεί και υλοποιηθεί με την αξιοποίηση ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ και ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (html, php, MySQL, JavaScripts).
Ειδικότερα, πέραν της φυσικής προσέλευσης του Πολίτη για την λήψη τρέχοντος νούμερου αναμονής για την εξυπηρέτησή του (σε μορφή έντυπου, αυτοκόλλητου αποκόμματος που ισχύει για την τρέχουσα και μόνο αναφερόμενη ημέρα), παρέχεται η δυνατότητα ΚΑΙ απομακρυσμένης («διαδικτυακά») αίτησης και παροχής νούμερου αναμονής!
Στην τελευταία εκδοχή της Υπηρεσίας, καθίσταται δυνατή η ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (email) του αιτούμενου μόλις πλησιάζει η σειρά του, τουλάχιστον 20 νούμερα πριν την σειρά του (προκειμένου να μεριμνήσει έγκαιρα για την προσέλευσή του)!
Οι υλοποιημένοι αυτοματισμοί, επιτρέπουν την παροχή ηλεκτρονικά νούμερου αναμονής την ίδια ημέρα (χωρίς να απαιτείται λήψη έντυπου αποκόμματος), στο ίδιο άτομο μία φορά (έχουν υλοποιηθεί σχετικοί μηχανισμοί), ενώ ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να ενημερώνεται περιοδικά και ΑΜΕΣΑ-διαδικτυακά, με το τρέχον νούμερο εξυπηρέτησης αλλά και με εκτίμηση του χρόνου προσέλευσης για δηλωθέν (ή όχι) νούμερο αναμονής.
Οι παροχές των επιμέρους Υπηρεσιών του ΠΣ, αφενός προς το ΚΟΙΝΟ είναι ΦΙΛΙΚΕΣ και ΔΙΑΦΑΝΕΣ, αφετέρου και επιπρόσθετα από τον εκάστοτε αρμόδιο ΥΠΑΛΛΗΛΟ, ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΙΜΕΣ, ενώ -ακόμα και σε περίπτωση «δυσλειτουργιών/αστοχιών»- έχει υπάρξει μέριμνα με σχετικά του κάθε θέματος ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ «ΦΙΛΙΚΑ» ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ.
Ο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, μπορεί να θέτει όποτε το «επιθυμεί/πρέπει» εκτός λειτουργίας το σύστημα όταν δεν λειτουργεί ο Φορέας, να ορίζει την ΘΕΣΗ που εξυπηρετεί εκείνος το Κοινό (το ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 20 διαφορετικές θέσεις εξυπηρέτησης του κοινού), να εξάγει ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ και με τήρηση Ιστορικότητας αυτών, να αρχικοποιεί-«μηδενίζει» το Σύστημα για κάθε ημέρα χρήσης πριν την διάθεσή του στο Κοινό.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Διαδικτυακό, Πληροφοριακό Σύστημα, Διαχείρισης Ουρών Αναμονής, Πραγματικού χρόνου
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
13
Αριθμός σελίδων:
133
Papadopoulos Paraskevas Master.pdf (8 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο