Θεωρίες, Μοντέλα και Πολιτικές Διοίκησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Η περίπτωση του πανεπιστημίου Cambridge.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2897616 200 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διοίκηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-02-18
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΛΕΝΗ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Φυριππής Εμμανουήλ, Ομότιμος Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
Βουδούρη Αγγελική, Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
Μυλωνάκου-Κεκέ Ηρώ, Καθηγήτρια, Π.Τ.Δ.Ε. Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Θεωρίες, Μοντέλα και Πολιτικές Διοίκησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση: Η περίπτωση του πανεπιστημίου Cambridge.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Θεωρίες, Μοντέλα και Πολιτικές Διοίκησης στην Ανώτατη Εκπαίδευση: η περίπτωση του πανεπιστημίου Cambridge.
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία αρχικά παρατίθενται οι σύγχρονες θεωρίες και μοντέλα (με έμφαση στο αγγλοσαξονικό) διοίκησης που αξιοποιούνται στην ανώτατη εκπαίδευση, καθώς και η συγκεκριμενοποίησή τους σε πολιτικές διοίκησης σε ένα αντιπροσωπευτικό ευρωπαϊκό και παγκόσμιου βεληνεκούς πανεπιστήμιο, αυτό του Cambridge (θεωρητικό μέρος). Στη συνέχεια, ερμηνεύεται ο τρόπος ενσωμάτωσής τους στην αποστολή, την ακαδημαϊκή και διοικητική δομή και λειτουργία του πανεπιστημίου (ερευνητικό μέρος). Τέλος, επιχειρείται μια συνολική αξιολόγηση της οργάνωσης και λειτουργίας του πανεπιστημίου σε συσχέτιση και με το συγκείμενο.
Η ερευνητική μεθοδολογία που αξιοποιήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης/case study, στο πλαίσιο της οποίας αντλήθηκαν πληροφορίες από την επίσημη ιστοσελίδα του πανεπιστημίου (για το ερευνητικό μέρος), ενώ πραγματοποιήθηκε και ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας (για το θεωρητικό μέρος).
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
θεωρίες-μοντέλα-πολιτικές διοίκησης ανώτατης εκπαίδευσης, πανεπιστήμιο Cambridge, ακαδημαϊκή-διοικητική δομή και λειτουργία
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
78
Αριθμός σελίδων:
142
Vasileiou_Eleni_Master.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο