Ticket Queues - Modeling, Analysis and Strategic Customer Behavior

Διπλωματική Εργασία uoadl:2897937 46 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-02-22
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Παλαμίδα Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Οικονόμου Αντώνιος, Καθηγητής, Τμήμα Μαθηματικών, Σχολή Θετικών Επιστημών
Μπουρνέτας Απόστολος, Καθηγητής, Τμήμα Μαθηματικών, Σχολή Θετικών Επιστημών
Τρέβεζας Σάμης, Λέκτορας, Τμήμα Μαθηματικών, Σχολή Θετικών Επιστημών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ticket Queues - Modeling, Analysis and Strategic Customer Behavior
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ουρές Εισητηρίων με Κουπόνια Κράτησης Θέσης - Μοντελοποίηση, Ανάλυση και Στρατηγική Συμπεριφορά Πελατών
Περίληψη:
Ανάλυση και μέθοδοι μοντελοποίησης σε ουρές αναμονής όπου κατά την άφιξη πελάτη στο σύστημα εκδίδεται εισητήριο με εκτυπωμένο αριθμό προτεραιότητας. Παρουσιάζονται δύο μοντέλα με διαφορετικούς τύπους αποθαρρυνόμενων πελατών και στρατηγικές κατωφλιού.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
ουρές αναμονής, κουπόνια, στρατηγική συμπεριφορά
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
8
Αριθμός σελίδων:
107
Ticket Queues - Modeling, Analysis and Strategic Customer Behavior.pdf (11 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο