Η χρήση των social media στο χώρο της υγείας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2898170 53 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχεδιασμός και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-03-05
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Μπίντου Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ιωάννης Πολλάλης, Καθηγητής, Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης, ΠαΠει
Ιωάννης Τούντας, Καθηγητής, Τμήμα Ιατρικής, ΕΚΠΑ
Μαρία Κατζανού, Επίκουρος Καθηγήτρια Επιδημιολογίας, Τμήμα Ιατρικής, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η χρήση των social media στο χώρο της υγείας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η χρήση των social media στο χώρο της υγείας
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει αναλυτικά το ρόλο που έχουν τα Social Media στο χώρο της υγείας, όχι μόνο ως κομμάτι του μάρκετινγκ, αλλά ως εργαλείο για τους επαγγελματίες του χώρου και τους ασθενείς-καταναλωτές, σε ευρύτερο επίπεδο. Για το λόγο αυτό γίνεται αναφορά στον ορισμό του μάρκετινγκ και στη συνέχεια στους νέους ορισμούς που παίρνει, εξαιτίας της ανάπτυξης της τεχνολογίας και της εφαρμογής του στο χώρο της υγείας. Το Νοσοκομειακό μάρκετινγκ, digital marketing και social media marketing είναι μερικοί μόνο από τους ορισμούς που θα αναλύσουμε.
Ένα άλλο κομμάτι που εξετάζει η παρούσα εργασία είναι τα είδη των Social Media που χρησιμοποιούνται, η μορφή που παίρνουν, το περιεχόμενο που δημοσιεύεται και η ακριβής χρήση τους από τους επαγγελματίες υγείας και τους ασθενείς-καταναλωτές. Ειδική αναφορά γίνεται και στη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους, όπως επίσης και σε μία πολύ σημαντική ομάδα χρηστών, τη γενιά y ή αλλιώς τους millennials.
Είναι φυσικά λογικό, τόσο ευαίσθητα θέματα όπως η τεχνολογία και η υγεία, όταν χρησιμοποιούνται μαζί, η επίδραση τους στη κοινωνία να είναι καταιγιστική. Η θετική και αρνητική επίδραση που μπορεί να έχουν στο σύνολο εξετάζεται αναλυτικά στη συνέχεια.
Για όλα τα θέματα που ερευνά η παρούσα εργασία, περιλαμβάνονται σημαντικά παραδείγματα, ώστε να γίνει η ουσία του θέματος όσο το δυνατόν πιο κατανοητή.
Τέλος, η διπλωματική ολοκληρώνεται με μια περίληψη των θεμάτων που εξετάζονται, καθώς επίσης και με μια σειρά από συμπεράσματα και μελλοντικές κατευθύνσεις, που προκύπτουν από την εκτενή έρευνα που προηγήθηκε.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Social media, Social media marketing, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Υγεία, Επαγγελματίες υγείας, Ασθενείς, Νοσοκομειακό μάρκετινγκ, Ιατρικό μάρκετινγκ, Περιεχόμενο που δημοσιεύεται, Κατευθυντήριες γραμμές, E-health, Θετική και αρνητική επίδραση των social media, Millennials, Περιεχόμενο, Δημόσια υγεία, Ιδιωτικότητα, Πρόληψη
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
29
Αριθμός σελίδων:
68
Τα Social Media στο χώρο της Υγείας.pdf (753 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο