Το ιστολόγιο "socialpedagogy.gr" ως κοινωνικο-παιδαγωγική κοινότητα πρακτικής και μάθησης για εκπαιδευτικούς

Διπλωματική Εργασία uoadl:2899155 309 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνικές Νευροεπιστήμες, Κοινωνική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-03-10
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Κοντογιάννη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ελένη Σιάνου – Κύργιου, Καθηγήτρια ,ΦΠΨ Παν/μίου Ιωαννίνων
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Ηρώ Μυλωνάκου – Κεκέ, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το ιστολόγιο "socialpedagogy.gr" ως κοινωνικο-παιδαγωγική κοινότητα πρακτικής και μάθησης για εκπαιδευτικούς
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το ιστολόγιο "socialpedagogy.gr" ως κοινωνικο-παιδαγωγική κοινότητα πρακτικής και μάθησης για εκπαιδευτικούς
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη δημιουργία του ιστολογίου «socialpedagogy.gr», το οποίο σχεδιάστηκε με στόχο να λειτουργήσει ως μια κοινωνικο-παιδαγωγική διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και μάθησης για εκπαιδευτικούς που εργάζονται στην Ελλάδα, χωρίς περιορισμούς ως προς τη βαθμίδα εκπαίδευσης, την ειδικότητα ή το εργασιακό τους πλαίσιο. Της παρουσίασης του ιστολογίου προηγείται το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας, που περιλαμβάνει τις εφαρμογές της Κοινωνικής Πληροφορικής και, ειδικά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη λειτουργία διαδικτυακών κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης μέσω αυτών. Στη συνέχεια, αναλύεται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του «socialpedagogy.gr», το οποίο επικεντρώνεται στην ανάγκη των εκπαιδευτικών που εργάζονται στην Ελλάδα για επιμόρφωση και υποστήριξη σε κοινωνικο-παιδαγωγικά ζητήματα, καθώς και η διαδικασία διάδοσης και αξιολόγησής του. Στο πλαίσιο αυτό, ακολουθεί η αναλυτική παρουσίαση έρευνας που διενεργήθηκε μετά από 2 μήνες επίσημης λειτουργίας του ιστολογίου, με την οποία καταγράφηκαν απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών – μελών του «socialpedagogy.gr», ώστε να αξιολογηθεί το ιστολόγιο ως προς τις λειτουργίες και τις δυνατότητές του να ανταποκριθεί στις ανάγκες μιας κοινωνικο-παιδαγωγικής κοινότητας πρακτικής και μάθησης. Η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα της έρευνας και με συγκεκριμένες προτάσεις για το μέλλον του «socialpedagogy.gr».
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
socialpedagogy.gr, Κοινωνική Πληροφορική, Κοινωνική Παιδαγωγική, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κοινότητες πρακτικής και μάθησης, κοινωνικο-παιδαγωγικά ζητήματα, εκπαιδευτικοί
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
122
Αριθμός σελίδων:
119
Το ιστολόγιο «socialpedagogy.gr» ως κοινωνικο-παιδαγωγική κοινότητα πρακτικής και μάθησης για εκπαιδευτικούς.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο