Καταγραφή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών αναγκών των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Pre Hospital Trauma Life Support – PHTLS στην Ελλάδα

Διπλωματική Εργασία uoadl:2918024 184 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
ΠΜΣ Παγκόσμια Υγεία-Ιατρική των Καταστροφών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-06
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Κουκόπουλος Παναγιώτης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πικουλής Εμμανουήλ, Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ, Επιβλέπων
Γεωργόπουλος Σωτήριος, Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Καραβοκυρός Ιωάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Καταγραφή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών αναγκών των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Pre Hospital Trauma Life Support – PHTLS στην Ελλάδα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Καταγραφή και αξιολόγηση εκπαιδευτικών αναγκών των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του εκπαιδευτικού προγράμματος Pre Hospital Trauma Life Support – PHTLS στην Ελλάδα
Περίληψη:
Σε μια εποχή όπου η εξειδικευμένη γνώση βελτιώνει σημαντικά το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, η στοχευμένη εκπαίδευση κατέχει σημαντική θέση στον σχεδιασμό μοντέλων εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας μελέτης αποτελεί η καταγραφή και η αξιολόγηση των πιστοποιημένων εκπαιδευτών του Pre Hospital Trauma Life Support – PHTLS ως πιστοποιημένου εκπαιδευτικού προγράμματος της National Association of Emergency Medical Technician – NAEMT στην Ελλάδα. Αρχικά θα διεξαχθεί μια αδρή περιγραφή της προ – νοσοκομειακής φροντίδας και της αναγκαιότητας δημιουργίας στοχευμένων πιστοποιημένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ανατρέχοντας στην διεθνή βιβλιογραφία, αναλύοντας και προβάλλοντας τις ανάγκες, όπως αυτές έχουν πλέον διαμορφωθεί. Στην συνέχεια περιγράφοντας τον τρόπο υλοποίησης του εκπαιδευτικού προγράμματος PHTLS καθώς και της διαδικασίας επιλογής των νέων εκπαιδευτών, θα αναλυθεί η πρόοδος και η εξέλιξη της διαδικασίας στοχεύοντας στην βελτίωση τους ποσοστού επιβίωσης των κρίσιμων αιφνιδίως ασθενών μέσω της τεχνογνωσίας που αποκομίζετε από την πιστοποιημένη εκπαίδευση.
Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής διαμορφώθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου και αποκλειστικά για τους εν ενεργεία πιστοποιημένους εκπαιδευτές του PHTLS στην Ελλάδα, προκειμένου να χαρτογραφηθεί το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τους προφίλ. Στη συνέχεια με έναν ερευνητικό συσχετισμό ποιοτικών και ποσοτικών δεικτών, θα τεκμηριωθεί αφ’ ενός πως μπορεί η στοχευμένη εκπαιδευτική δραστηριότητα του PHTLS να βελτιώσει το επίπεδο γνώσεων των πιστοποιημένων εκπαιδευτών και αφ’ ετέρου πως αυτή η ενέργεια θα επηρεάσει την βελτίωση της παροχής προ – νοσοκομειακής φροντίδας στην Ελλάδα.
Απώτερος σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η συμβολή της στην βελτίωση του σχεδιασμού των νεότερων εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα επηρεάσουν σημαντικά την ποιότητα παροχής υπηρεσιών προ – νοσοκομειακής φροντίδας σε βαρέως πάσχοντες ασθενείς.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Επιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση ενηλίκων, Διατήρηση εκπαιδευτικής επάρκειας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
42
Αριθμός σελίδων:
62
Π. ΚΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ_Διπλωματική Εργασία.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο