Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνιολογία, Νευροεπιστήμες και ΕκπαίδευσηΒιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-07-03
Συγγραφέας:
Καλαντζής Παναγιώτης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κα Τζάνη Μαρία
(Ομότιμη Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Κος Κριεμάδης Αθανάσιος
(Καθηγητής του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου)
Κος Δρ. Κεχαγιάς Χρήστος
(ΕΔΙΠ Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μέθοδοι και Πρακτικές Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης του Ανθρωπίνου Δυναμικού στον Τομέα Φιλοξενίας Τουρισμού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μέθοδοι και Πρακτικές Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης του Ανθρωπίνου Δυναμικού στον Τομέα Φιλοξενίας Τουρισμού
Περίληψη:
Στη παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική μελέτη, στα πλαίσια αποφοίτησης μου από το μεταπτυχιακό του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε τις μεθόδους και πρακτικές εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού.
Σε μια εποχή που η ανάγκη για την αναβάθμιση του συστήματος οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα φιλοξενίας τουρισμού προβάλλει επιτακτικά, είναι σαφές ότι έννοιες όπως της εκπαίδευσης, της ηγεσίας, του στρατηγικού σχεδιασμού, της ποιότητας και της ενδυνάμωσης του ανθρώπινου δυναμικού χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής και συνάμα προσδιορισμού και ανάλυσης.
Η αλματώδης ανάπτυξη και διεθνής εξάπλωση της τουριστικής βιομηχανίας ήταν ο λόγος για την δημιουργία πολλών νέων καταλυμάτων και την συνεχή ζήτηση για έμπειρο και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό. Η σημερινή αγορά εργασίας είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική, με τους καλύτερα προετοιμασμένους υποψηφίους να βρίσκουν τις καλύτερες θέσεις εργασίας.
Όσο για τη βιομηχανία της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα συναρπαστική και ενδιαφέρουσα και προσφέρει πολύ καλές αμοιβές καθώς και εξαίρετες ευκαιρίες εξέλιξης. Για να πετύχει κάποιος στον χώρο αυτό πρέπει πρωτίστως να διαθέτει ή να αποκτήσει πνεύμα εξυπηρέτησης, το οποίο παίζει σημαίνοντα ρόλο στην επιτυχία της βιομηχανίας φιλοξενίας. Τα άτομα με πνεύμα εξυπηρέτησης νιώθουν ευτυχισμένα όταν κάνουν κάτι παραπάνω, προκειμένου η εμπειρία του πελάτη να του μείνει αξέχαστη.
Στόχος αυτής της μελέτης λοιπόν είναι ο προσδιορισμός όσο το δυνατόν καλύτερα, της λειτουργίας της έννοιας του ‘Ανθρώπινου Δυναμικού’, η εξερεύνηση των μεθόδων και πρακτικών που εφαρμόζεται στον ολοένα και αναπτυσσόμενο κλάδο του τουρισμού καθώς και των στρατηγικών που ακολουθούν τα Διευθυντικά Στελέχη των εκάστοτε ξενοδοχειακών μονάδων στην διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού.
Τη μελέτη εισηγήθηκε η κυρία Μαρία Τζάνη, ομότιμη καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε Αθηνών
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση, τουρισμός, ανθρωπινο δυναμικο, αναπτυξη,
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
36