Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht

Διπλωματική Εργασία uoadl:2924376 160 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διεπαφές Γλωσσολογίας και Διδακτικής
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2020-10-26
Έτος εκπόνησης:
2020
Συγγραφέας:
Χριστοπούλου Ευτυχία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Frau Αss. Prof. Dafni Wiedenmayer
Frau Ass. Prof. Evi Balassi
Frau Ass. Prof. Angeliki Tsokoglou
Πρωτότυπος Τίτλος:
Konstruktivismus im DaF-Unterricht. Zum Einsatz eines didaktischen Lernszenarios anhand der Technik des Stationenlernens im konstruktivistisch differenzierten DaF-Unterricht
Γλώσσες εργασίας:
Γερμανικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εφαρμογή ενός διδακτικού σεναρίου στην εκμάθηση της γερμανικής ως ξένης γλώσσας
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσα εργασίας είναι η ανάλυση και η εφαρμογή της διδακτικής εφαρμογής της κυκλοποιημένης μάθησης στην ξένη γλώσσα για την προώθηση της επικοινωνιακής ικανότητος των μαθητών. Βασικός στόχος είναι η συσχέτιση των θεωριών μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας με την διδακτική πρακτική, καθόσον οι θεωρίες μάθησης και κατάκτησης της γλώσσας επηρεάζουν άμεσα κάθε διδακτική διαδικασία και οι διδάσκοντες οφείλουν να στηρίζονται στις θεωρίες αλά και στα διδακτικά μοντέλα κατά την διδακτική τους πρακτική. Η συγκεκριμένη διδακτική προσέγγιση εστιάζει στην δομημένη θεωρία και διαφοροποιημένη διδακτική της γερμανικής ως ξένη γλώσσα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Θεωρίες μάθησης ξένης γλώσσας - Τεχνικές μάθησης - Εφαρμογή τεχνικής κυκλικής μάθησης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
85
Αριθμός σελίδων:
120
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Efi Christopoulou GER.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.