INCORPORATING BIOETHICS EDUCATION INTO SCHOOL ANALYTICAL CURRICULUMS OF PRIMARY EDUCATION-A NECESSARY PROPOSAL REGENERATING A REVISION OF GREEK PEDAGOGIK CURRICULUM. A SOCIAL INTERVENTION DURING THE EDUCATIONAL FUNCTION

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2942880 27 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Τίτλος:
INCORPORATING BIOETHICS EDUCATION INTO SCHOOL ANALYTICAL CURRICULUMS OF PRIMARY EDUCATION-A NECESSARY PROPOSAL REGENERATING A REVISION OF GREEK PEDAGOGIK CURRICULUM. A SOCIAL INTERVENTION DURING THE EDUCATIONAL FUNCTION
Γλώσσες Τεκμηρίου:
Ελληνικά
Έτος δημοσίευσης:
2019
Συγγραφείς:
Ηλιοπούλου Νταφοπούλου Β. Ελένη
Σελίδες:
37
Τίτλος βιβλίου:
"ΔΙΑΛΟΓΟΣ" ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ , ΤΟΜΟΣ Ι
Εκδότης:
ΕΛΛΗΝΙΚΌ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ISBN:
ISBN: 2241-0015
Λέξεις-κλειδιά:
climatic change, distributive justice, human tooling, posthuman body, historic and social materialism, biomedical technology, health, human rights, human cloning, end-of life, abortion, genetic engineering, eugenics, meaning of suffering, euthanasia, in vitro fertilization
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Στοιχεία έργου:
Περίληψη
Η δημιουργία ενός δυναμικού εκπαιδευτικού αναλυτικού προγράμματος σχεδιασμένο στη βιοηθική εκπαίδευση θεάται από μία πολυπρισματική εκδοχή και των επιδράσεων αυτής. υποστηρίζοντας κάθε προοπτική αξιολόγησης στη βιοηθική είναι αναγκαίο να κατανοήσουμε τα θεμέλια των επιστημονικών αρχών στη βιοηθική και να αναθεωρήσουμε την παιδαγωγική και τη διδακτική αξία της βιοηθικής ως παραγωγό φυσικών διαδικασιών σε μία σχολική τάξη. πώς η Ηθική, η Βιοηθική και η χριστιανική Βιοηθική βλέπει αυτές τις εξελίξεις της βιοϊατρικής τεχνολογίας; Η έλευση της Βιοηθικής εκπαίδευσης ιδιαιτέρως σε παγκόσμιο επίπεδο περιστοιχίζεται από ποικίλεςαπαιτητικές προκλήσεις. οι μαθητές θα παρατηρούν την ενεργητική συμμετοχή του ανθρώπου συνδεόμενη με το φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον επανεξετάζοντας με τους διδασκάλους του σχολείου τα παγκόσμια βιοηθικά προβλήματα και
συμμετέχοντας σε εκπαιδευτικά ερευνητικά προγράμματα να καθίστανται ικανοί οι ίδιοι να αντιμετωπίζουν αυτά τα προβλήματα κυρίως από την ηλικία των ένδεκα(11) με δώδεκα (12) χρονών. επίσης μέσα στην τάξη οι μαθητές μπορούν να παρατηρήσουν το είδος των διαφορετικών προοπτικών που διανοίγονται προσεγγίζοντας τη βιοηθική και έτσι θα ανακαλύπτουν τη φύση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι διάφορες χώρες παγκοσμίως,
το ιατρικό σύστημα, την αντανάκλαση της έρευνας και τους ερευνητές, τη φαρμακευτική βιομηχανία και κάθε μονοπάτι στο οποίο η βιοηθική μπορεί
να εφαρμοστεί. Μέρος των στόχων του βιοηθικού αναλυτικού προγράμματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση που αξίζει να συνυπολογιστεί συνίσταται στη χρήση μίας συνδυαστικής μεθοδολογίας από τους μαθητές κάνοντας συνειδητή την αξία ενός εγγράμματου βιο-ηθικού ανθρώπου, ο οποίος μπορεί να κατανοήσει τόσο τις ποσοτικές όσο και τις ποιοτικές διαστάσεις ενός βιοηθικού προβλήματος, που σχετίζεται με ό,τι μπορεί να μας περιβάλει,
εάν και εφόσον το μέλλον του πλανήτη επαφίεται στις ατομικές και στις συλλογικές αποφάσεις.
ARTICLE-ELIOPOYLOY-NTAFOPOULOU-HELENI-BIOETHICS IN PRIMARY EDUCATION.pdf (7 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο