Μονάδα:
Κατεύθυνση Σχολική Συμβουλευτική και ΚαθοδήγησηΒιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2021-04-21
Συγγραφέας:
Καψουλή Χρυσούλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπαμπάλης Θωμάς, Καθηγητής, Κοσμήτορας Σχολής
Επιστημών της Αγωγής
Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Βία και Εκφοβισμός στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Αίτια και στρατηγικές αντιμετώπισης του φαινομένου
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Βία και Εκφοβισμός στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Αίτια και στρατηγικές αντιμετώπισης του φαινομένου
Περίληψη:
Η εργασία αναφέρεται στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, το οποίο δύναται να εκδηλωθεί σε χώρους της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Καθώς η πρώιμη εφηβεία είναι μια εποχή που οι σχέσεις μεταξύ ομότιμων γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές, είναι σημαντικό να κατανοηθούν οι σχέσεις μεταξύ των εφήβων. Συγκεκριμένα, η αντίληψη των μαθητών σχετικά με τον εκφοβισμό θα μπορούσε να είναι το κρίσιμο στοιχείο που λείπει στη δέσμευση κατανόησης και αντιμετώπισης του εκφοβισμού στα σχολεία. Για το λόγο αυτό, μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε μαθητές , σχετικά με το πώς και το κατά πόσο αντιλαμβάνονται φαινόμενα εκφοβισμού, στο σχολικό πλαίσιο. Τα αποτελέσματα έδειξαν την παρουσία περιστατικών σχολικού εκφοβισμού, στα οποία εμπλέκεται κυρίως η σωματική βία και κατά κύριο λόγο, απέναντι σε μαθητές με διαφορετική εθνικότητα και πολιτισμικό υπόβαθρο, σε σχέση με άλλες αιτίες εκφοβισμού.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
εκφοβισμός, σχολικός εκφοβισμός, Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εφηβεία
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
103
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
Σχολικός Εκφοβισμός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αίτια και στρατηγικές αντιμετώπισης.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.