Οι αντιλήψεις των Θεολόγων- Εκπαιδευτικών για τον ρόλο τους στο Σχολείο

Διπλωματική Εργασία uoadl:3242326 61 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Συστηματικής Θεολογίας
Βιβλιοθήκη Θεολογικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2022-11-01
Έτος εκπόνησης:
2022
Συγγραφέας:
Κορναράκη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Θεολογικής Σχολής, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Οι αντιλήψεις των Θεολόγων- Εκπαιδευτικών για τον ρόλο τους στο Σχολείο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οι αντιλήψεις των Θεολόγων- Εκπαιδευτικών για τον ρόλο τους στο Σχολείο
Περίληψη:
Στην παρούσα διπλωματική παρουσιάζεται η χαρτογράφηση της επαγγελματικής ταυτότητας των θεολόγων, οι απόψεις τους για τη διδασκαλία της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης (ΘΕ.) καθώς και ο κοινωνικός ρόλος τους.H πανελλήνια έρευνα «Οι αντιλήψεις των Θεολόγων - Εκπαιδευτικών σχετικά με το ρόλο τους στο Σχολείο» πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 07 Ιανουαρίου μέχρι 04 Απριλίου 2021. Το πόνημα αυτό συσχετίζει αντιλήψεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν σήμερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με αντίστοιχες που καταγράφονται σε έρευνα του 1998. Το συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι θεολόγοι συμμερίζονται στην πλειοψηφία τους τη συνειδητή επιθυμία συνεργασίας τους με τις Επιστήμες της Αγωγής καθώς και τον ομολογιακό τύπο διδασκαλίας της ΘΕ.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θρησκεία
Λέξεις-κλειδιά:
Θεολόγος, Θρησκευτική Εκπαίδευση, Προσωπική Θεωρία, επαγγελματικός αυτοπροσδιορισμός, Κοινωνικός ρόλος
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
213
Αριθμός σελίδων:
237
FINAL_elkornaraki_thesis_.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο