Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στοχευμένη διαφήμιση και απαιτούμενες ρυθμίσεις

Διπλωματική Εργασία uoadl:3257822 10 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Κοινωνιολογία του Δικαίου, Επιστήμη και Τεχνολογία
Βιβλιοθήκη Νομικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-01-24
Έτος εκπόνησης:
2023
Συγγραφέας:
Αντωνίου Ευαγγελία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Γιαννόπουλος , αναπληρωτής καθηγητής , Ιστορία , Κοινωνιολογία και Φιλοσοφία Δικαίου , Νομική Σχολή Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στοχευμένη διαφήμιση και απαιτούμενες ρυθμίσεις
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, στοχευμένη διαφήμιση και απαιτούμενες ρυθμίσεις
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία επιδιώκεται, μέσω διεπιστημονικής προσέγγισης, να αναλυθεί συνοπτικά η σημασία της στοχευμένης διαφήμισης, οι επιπτώσεις της στην σύγχρονη κοινωνία και η ανάγκη για ένα ολοκληρωμένο νομικό πλαίσιο το οποίο να καλύπτει την πολυπλοκότητα που την διέπει.
Για τον λόγο αυτό κρίθηκε σκόπιμο να αναφερθεί η εξέλιξη της τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες εστιάζοντας στις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης, μια εκ των οποίων αφορά στην ψηφιακή διαφήμιση ως εργαλείο στον χώρο του μάρκετινγκ. Τέλος, εξετάζονται οι τεχνικές του ψηφιακού μάρκετινγκ με έμφαση στην ψηφιακή διαφήμιση και περιγράφεται η ισχύουσα νομοθεσία με προτεινόμενες βελτιώσεις.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Δίκαιο – Νομοθεσία
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Κοινωνιολογία του δικαίου
Λέξεις-κλειδιά:
τεχνητή νοημοσύνη, ψηφιακό μάρκετινγκ, ψηφιακή διαφήμιση, προσωπικά δεδομένα, νομικό πλαίσιο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αριθμός σελίδων:
60
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ , ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.pdf (800 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο