Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα ΑλληλεπίδρασηςΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2023-05-18
Συγγραφέας:
Δεληγιώργη Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Σωτήριος Κίργινας, Επιστημονικός Συνεργάτης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Ελένη Ρεβέκκα Στάιου, Επιστημονική Συνεργάτης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Δημήτριος Γκούσκος, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μελέτη και αξιολόγηση αποτελεσματικότητας της παιγνιοποίησης στη σύνδεση μεταξύ κοινού και επιχειρήσεων.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μελέτη και αξιολόγηση αποτελεσματικότητας της παιγνιοποίησης στη σύνδεση μεταξύ κοινού και επιχειρήσεων.
Περίληψη:
Θέμα και τίτλος της εργασίας είναι η “Μελέτη και αξιολόγηση αποτελεσματικότητας της παιγνιοποίησης στη σύνδεση μεταξύ κοινού και επιχειρήσεων”. Σε αρχικό στάδιο, θα πραγματοποιηθεί μια ανάλυση βασικών εννοιών του Παιχνιδιού, της Παιγνιοποίησης και του Marketing, καθώς και του πώς οι τομείς συνδέονται. Θα αναλυθούν τεχνικές που χρησιμοποιούν διάφορες επιχειρήσεις ως μέσο επικοινωνίας ανάμεσα σε αυτές και το κοινό-στόχο τους, ενώ θα αναφερθούν παραδείγματα παιγνιοποίησης που έχουν δοκιμαστεί στο παρελθόν, τόσο σε ψηφιακά όσο και σε παραδοσιακά μέσα. Επιπλέον, θα γίνει μια σύντομη αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), κυρίως όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους αξιοποιούνται για προσέλκυση νέων πελατών για μια υπηρεσία ή και προϊόν, καθώς και για διατήρηση του ήδη υπάρχοντος κοινού μιας επιχείρησης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Marketing, παιγνιοποίηση, παιχνίδι, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
111