Μονάδα:
Κατεύθυνση Μάρκετινγκ ΑθλητισμούΒιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2025-03-13
Συγγραφέας:
Παπαναστασίου Αναστάσιος-Νεκτάριος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παπαδάς Κάρολος, Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η επιρροή των social media στην αγορά αθλητικού παπουτσιού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επιρροή των social media στην αγορά αθλητικού παπουτσιού
Περίληψη:
Τις τελευταίες δυο δεκαετίες, η εξέλιξη του διαδικτύου με την παράλληλη αναβάθμιση των μέσων που διαθέτει, γίνονται όλο και περισσότερο μέρος της ανθρώπινης ζωής σε διάφορες μορφές. Αυτό έχει επηρεάσει και στον τρόπο, προώθησης και πώλησης των προϊόντων μέσω του διαδικτύου, με τον αριθμό των ηλεκτρονικών αγορών ολοένα και να αυξάνονται. Σε αυτό, έχουν συνεισφέρει οι διαφημίσεις σε συνδυασμό με την χρήση των influencers και του storytelling, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στην αθλητική αγορά, αυτοί οι παράγοντες έχουν ένα ποσοστό επίδρασης στην τελική αγορά του προϊόντος και συγκεκριμένα στην αγορά αθλητικού παπουτσιού.
Στην πρώτη ενότητα της εργασίας θα γίνει μια εισαγωγή για το θέμα, με το οποίο ασχολείται η παρούσα μελέτη. Ύστερα, αναγράφεται στην δεύτερη ενότητα η βιβλιογραφία κατά την οποία βασίστηκε η παρούσα έρευνα, με την αναφορά στην χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στην αθλητική αγορά, τον ρόλο των influencers στην καταναλωτική συμπεριφορά, την προώθηση της ταυτότητας της αθλητικής επωνυμίας και τέλος τις τάσεις στην αγορά. Μετά την βιβλιογραφική επισκόπηση έρχεται στο τρίτο κεφάλαιο, η μεθοδολογία έρευνας, στην οποία αναλύεται αρχικά η ερευνητική φιλοσοφία του θετικισμού μαζί με το ερευνητικό εργαλείο, το οποίο διαμοιράστηκε σε ακολούθους των μέσων κοινωνικών δικτύων μου (Instagram και Facebook). Στο τέταρτο κεφάλαιο ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερευνητικού εργαλείου. Αρχικά μια περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων, ύστερα απλή γραμμική παλινδρόμησή για την εξέταση των μεταβλητών και τέλος εξέταση αξιοπιστίας του δείγματος σχετικά με την έρευνα. Εν κατακλείδι, αναγράφονται τα τελικά συμπεράσματα και οι περιορισμοί μαζί με μελλοντικές μελέτες σε πτυχές που δεν εξετάστηκαν στην παρούσα εργασία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Social Media, Marketing, Digital Marketing, Sports Marketing, Influencers, Influencer Marketing, Storytelling
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
36