Η Χρήση της Αυτοματοποιημένης Μάθησης για την Ατομική Προσαρμογή της Διδασκαλίας στην Μουσική

Πτυχιακή Εργασία uoadl:3475831 9 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2025-04-11
Έτος εκπόνησης:
2025
Συγγραφέας:
Λαζαρίδου Ελισάβετ
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αναγνωστοπούλου Χριστίνα,Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Αναστασία Γεωργάκη, Καθηγήτρια (Πρόεδρος)
Αρετή Ανδρεοπούλου, Επίκουρη Καθηγήτρια
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Χρήση της Αυτοματοποιημένης Μάθησης για την Ατομική Προσαρμογή της Διδασκαλίας στην Μουσική
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Χρήση της Αυτοματοποιημένης Μάθησης για την Ατομική Προσαρμογή της Διδασκαλίας στην Μουσική.
Περίληψη:
Η εφαρμογή της αυτοματοποιημένης μάθησης στον τομέα της μουσικής
διδασκαλίας είναι ένα πεδίο με αυξανόμενο ερευνητικό ενδιαφέρον. Σκοπός
της παρούσας εργασίας είναι το να εξεταστεί κατα πώς οι σύγχρονες
τεχνολογίες μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία της μουσικής εκπαίδευσης
μέσω της αυτοματοποιημένης μάθησης. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι
μια συστηματική ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, η οποία περιλαμβάνει την
εξέταση και ανάλυση 11 μελετών που αναδεικνύουν τη χρήση
αυτοματοποιημένης μάθησης στη μουσική διδασκαλία. Από την ανασκόπηση
αυτή προέκυψε η αναγνώριση πολλών τεχνολογιών που μπορούν να
ενσωματωθούν στη μουσική διδασκαλία για την προώθηση της
αυτοματοποιημένης μάθησης. Κάποιες από αυτές τις τεχνολογίες
περιλαμβάνουν τη χρήση chatbots και τεχνητής νοημοσύνης για
προσαρμοσμένη μάθηση, τη χρήση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων εικονικής
πραγματικότητας για εμβύθιση στην εκπαίδευση, και τη χρήση ανάλυσης
δεδομένων και νευρωνικών δικτύων για την ανάλυση μουσικών προτύπων και
τη δημιουργία προσαρμοσμένων μαθησιακών περιβαλλόντων.
Συμπερασματικά, η έρευνα αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της
αυτοματοποιημένης μάθησης στη μουσική διδασκαλία για τη βελτίωση της
αποτελεσματικότητας και της εμπειρίας των μαθητών. Επίσης, επισημαίνεται
η ανάγκη για περαιτέρω έρευνα και ανάπτυξη στον τομέα αυτόν, προκειμένου
να αξιοποιηθεί πλήρως το δυναμικό της τεχνολογίας για τη βελτίωση της
μουσικής εκπαίδευσης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Αυτοματοποιημένη μάθηση, μουσική διδασκαλία, μηχανική μάθηση, βαθιά μάθηση, νευρωνικά δίκτυα, τεχνολογία.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
45
Αριθμός σελίδων:
70
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ_ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΤΕΛΙΚΟ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.