Αναφορές:
Brewster, L. (2014). The Impact of Prison Arts Programs on Inmate Attitudes and Behavior: A Quantitative Evaluation. Justice Policy Journal, 11(2), 1–28.
Grammatas, T., Mastrothanasis, K., & Papakosta, A. (2023). The values of Ancient Greek Drama and Theatre in Space and Time: The Presence of the values (A. Andreou, trans.). Athens, Greece: National and Kapodistrian University of Athens Press.
Heard, E., Mutch, A., Fitzgerald, L., & Pensalfini, R. (2013). Shakespeare in Prison: Affecting health and wellbeing. International Journal of Prisoner Health, 9(3), 111–123.
Johnson, C. L. (2019). Theatre in Prisons: A Review of the Literature. Journal of Correctional Education, 70(2), 27–46.
Keehan, B. (2015). Theatre, prison & rehabilitation: new narratives of purpose? Research in Drama Education, 20(3), 391–394.
Koch, S. C., Ostermann, T., Steinhage, A., Kende, P., Haller, K., & Chyle, F. (2015). Breaking barriers: Evaluating an arts-based emotion regulation training in prison. Arts in Psychotherapy, 42, 41–49.
Littman, D., & Sliva, S. (2020). Prison Arts Program Outcomes: A scoping review. Journal of Correctional Education, 71(3), 54–82.
Mastrothanasis, K., & Grammatas, T. (2022). Reception of the values of the Aeschylus drama and mnemonic imprints by ancient tragedy spectators. Open Research Europe, 2(124), 124. https://doi.org/10.12688/openreseurope.15179.1
Melnick, M. (1984). Skills through drama: The use of professional techniques in the treatment and education of prison and ex-offender populations. Journal of Group Psychotherapy, Psychodrama & Sociometry, 37(3), 104–116.
Montorfano, B. (2016). Θέατρο πίσω από τα κάγκελα: από την Ιταλία στην Ελλάδα. Εκπαίδευση & Θέατρο, 17, 56–67.
Pandis, E., & Dima, A. (2023). Strengthening Parental Identity of Incarcerated Fathers through Innovative Practices of Drama in Education. International Journal of Offender Therapy and Comparative Criminology. https://doi.org/10.1177/0306624X231206519
Smith, J. A., & Fieldsend, M. (2021). Interpretative phenomenological analysis. Στο P. Camic (Επιμ.), Qualitative research in psychology: Expanding perspectives in methodology and design (σσ. 147–166). Washington: American Psychological Association.
Tett, L., Anderson, K., Mcneill, F., Overy, K., & Sparks, R. (2012). Learning, rehabilitation and the arts in prisons: a Scottish case study. Studies in the Education of Adults, 44(2), 171–185.
van der Meulen, E., & Omstead, J. (2021). The Limits of Rehabilitation and Recidivism Reduction: Rethinking the Evaluation of Arts Programming in Prisons. Prison Journal, 101(1), 102–122.
Vitsou, M., & Magos, K. (2023). Fostering inmates’ self-identity and communication via Drama in Education and puppetry: An action research study at the Volos Youth Detention Centre. Education & Theatre, 24, 20–31.
Woodland, S. (2021). Prison Theatre and an Embodied Aesthetics of Liberation: Exploring the Potentials and Limits. Humanities, 10(3), 101. https://doi.org/10.3390/H10030101
Βίτσου, Μ., Κοντογιάννη, Ά., & Μάγος, Κ. (2020). Η Δραματική Τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: διερεύνηση αντιλήψεων των εμψυχωτών στα Καταστήματα Κράτησης Τίρυνθας και Ναυπλίου. Εκπαίδευση & Θέατρο, 21, 52–63.
Κοντογιάννη, Ά. (2018). Από το ά-τοπο, ά-χρονο και ά-χρωμο της φυλακής, στις αποχρώσεις ζωής της δραματικής τέχνης στην Εκπαίδευση μέσω του Εθελοντισμού. Εκπαίδευση & Θέατρο, 19, 26–37.
Μαρίνου, Δ. (2021, Μάιος 28). Με το θέατρο ξεχνιόμουν ότι ήμουν φυλακή. Τα Νέα. Ανακτήθηκε από https://www.tanea.gr/2021/05/28/greece/law/me-to-theatro-ksexniomoun-oti-imoun-fylaki/
Μαστροθανάση, Ζ., Μαστροθανάσης, Κ., Δημάκη-Ζώρα, Μ., & Κλαδάκη, Μ. (2024). Μια πειραματική μελέτη για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης σε φυλακές και χώρους σωφρονισμού διαμέσου της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση των κρατουμένων. Στο Κ. Μαστροθανάσης & Μ. Κλαδάκη (Επιμ.), Θεατροπαιδαγωγική επιστήμη και έρευνα (σσ. 237–269). Πεδίο.
Μαστροθανάσης, Κ., & Γραμματάς, Θ. (2023). Μνημονικά αποτυπώματα αξιών της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας από την ψηφιακή της παρακολούθηση: μελέτη περίπτωσης. Στο Μ. Κλαδάκη & Κ. Μαστροθανάσης (Επιμ.), Αναδυόμενες τεχνολογίες στο εφαρμοσμένο θέατρο και το εκπαιδευτικό δράμα (σσ. 170–189). Αθήνα: Gutenberg.
Μαστροθανάσης, Κ., Κλαδάκη, Μ., & Μαστροθανάση, Ζ. (2024). Η δραματική τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: μια ποιοτική διερεύνηση σε φυλακισμένες γυναίκες. Στο Μ. Κουρουτσίδου, Δ. Κατσαρού, & Α. Αργυριάδης (Επιμ.), Ένταξη και Εκπαίδευση Ευάλωτων και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων (σσ. 433–452). Gutenberg.