Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος ψυχοεκπαίδευσης γονέων παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας συνδιασμένου υπότυπου

Postgraduate Thesis uoadl:1311358 381 Read counter

Unit:
Κατεύθυνση Προαγωγή ψυχικής υγείας - Πρόληψη ψυχιατρικών διαταραχών
Library of the School of Health Sciences
Deposit date:
2012-12-31
Year:
2012
Author:
Τζίλα Ευθαλία
Supervisors info:
Επικ. Καθ. Γ. Κολαΐτης
Original Title:
Εφαρμογή και αξιολόγηση ενός προγράμματος ψυχοεκπαίδευσης γονέων παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας συνδιασμένου υπότυπου
Languages:
Greek
Summary:
Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διεξαγωγή ενός προγράμματος ομαδικής
ψυχοεκπαίδευσης γονέων (parent training) παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με
ΔΕΠΥ, με σκοπό την μείωση του γονεϊκού στρες το οποίο προκαλείται από την
κλινική συμπτωματολογία των παιδιών πρωτογενώς και τη βελτίωση της
συμπτωματολογίας της ΔΕΠΥ και των ενδεχόμενων συννοσηρών παιδοψυχιατρικών
συμπτωμάτων του παιδιού δευτερογενώς. Η παρούσα έρευνα εξετάζει τα ανώτερα
μέσα από το δείγμα 22 γονέων, οι οποίοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα παρέμβασης. Η
διάγνωση της ΔΕΠΥ των παιδιών έγινε από τη Μονάδα Διαταραχών Προσοχής,
Υπερκινητικότητας και Μάθησης του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Γ.Ν.Π. «Π.& Α.
Κυριακού» και έκτοτε παρακολουθούνται στο συγκεκριμένο πλαίσιο. Κατά τη
διεξαγωγή της έρευνας ελέγχθηκαν η βελτίωση του επιπέδου του άγχους των γονέων,
η βελτίωση της συμπτωματολογίας της ΔΕΠΥ και η βελτίωση ενδεχόμενων συννοσηρών
παιδοψυχιατρικών συμπτωμάτων, υποθέσεις οι οποίες επιβεβαιώθηκαν μέσα από τα
αποτελέσματα της έρευνας. Η συζήτηση σχολιάζει τα αποτελέσματα της έρευνας βάση
της βιβλιογραφικής επισκόπησης, ενώ το τελευταίο κεφάλαιο παραθέτει
προβληματισμούς σχετικούς με τη διεξαγωγή της έρευνας.
Keywords:
Parent training, A.D.H.D.
Index:
No
Number of index pages:
0
Contains images:
Yes
Number of pages:
57
File:
File access is restricted only to the intranet of UoA.

document.pdf
1 MB
File access is restricted only to the intranet of UoA.