Unit:
Κατεύθυνση Επιστημών της ΑγωγήςΒιβλιοθήκη Δημοτικής Εκπαίδευσης
Dissertation committee:
Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών
Ιωάννης Βρεττός, Καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αθανάσιος Βέρδης, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Ζαφειρία Ηρώ Μυλωνάκου-Κεκέ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Θωμάς Μπαμπάλης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών
Αναστάσιος Κοντάκος, Καθηγητής του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Original Title:
Αξιολόγηση και Εκπαίδευση: Το μοντέλο Αξιολόγησης της Στοχαστικοκριτικής Σκέψης
Translated title:
Assessment and Education: The Reflective Judgement Model
Summary:
This study uses quantitative and qualitative data to investigate reflective judgement model (King & Kitchener, 1994) in Greece and relate it with decision making in ambivalent situations during teaching as well as with reflective action.
Main subject category:
Education
Other subject categories:
Education
Keywords:
Assessment; Education; Personal Epistemology; Reflective Thinking; Reflective Teacher;
Number of references:
535
Ph.D.Kasoutas.pdf (7 MB)
Open in new window
Parathemata.zip
15 MB
File access is restricted.