Στην υπο-συλλογή αυτή, εντάσσεται αποκλειστικά υλικό το οποίο έχει ήδη δημοσιευτεί σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται:
6682. THUCYDIDES AND BREXIT: PARALLELS AND FUNCTIONAL PRINCIPLES
Scientific publication - Journal Article uoadl:29658426684. Education in Fictional Dystopian Societies: The Case of Veronica Roth’s “Divergent”
Scientific publication - Journal Article uoadl:29658536685. Προλογισμός
Scientific publication - Book Chapter uoadl:29658626686. Can We Teach Creativity? Extending Socratess Criteria to Modern Education
Scientific publication - Journal Article uoadl:29658696687. ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Scientific publication - Journal Article uoadl:29658776688. Διδασκαλία και μάθηση στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου
Scientific publication - Journal Article uoadl:29658806689. Goddess Athena as leader and mentor in Homeric epics
Scientific publication - Book Chapter uoadl:29659096691. Αμοιβαιότητα και ανταπόδοση: μορφές και οι απαρχές της φιλοσοφίας της Παιδείας
Scientific publication - Journal Article uoadl:29659346692. Burning Socrates’ School down with Aristophanes: Learning and Teaching under Clouds
Scientific publication - Journal Article uoadl:29670906693. Bibliografia generale su Akrai. Addenda e Corrigenda
Scientific publication - Journal Article uoadl:29671226694. THE GLOBAL CONTEXT OF THE GREEK REVOLUTION: WOMEN AS AGENTS OF CHANGE
Scientific publication - Conference Paper uoadl:29674076696. Πανδημία της νόσου COVID-19 : Βιοηθικές αρχές και κριτήρια προτεραιότητας στον εμβολιασμό
Scientific publication - Book Chapter uoadl:29676176697. Η ιατρικά υποβοηθούμενη αυτοκτονία στις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες (Συνοπτική μελέτη)
Scientific publication - Book Chapter uoadl:29676206698. Μάθηση και Διδασκαλία στις Νεφέλες του Αριστοφάνη. Το "φροντιστήριον" του Σωκράτη.
Scientific publication - Journal Article uoadl:29681786699. Comprehensive Comparison of VNE Solutions Based on Different Coordination Approaches
Scientific publication - Journal Article uoadl:2968329