Unit:
Κατεύθυνση Βυζαντινή ΜουσικολογίαLibrary of the School of Philosophy
Author:
Timbas Polykarpos
Supervisors info:
Aχιλλεύς Χαλδαιάκης, καθηγητής, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δημήτριος Μπαλαγεώργος, αναπληρωτής καθηγητής, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Φλώρα Κρητικού, επίκουρη καθηγήτρια, Τμήμα Μουσικών Σπουδών, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Original Title:
To “εις τους οκτώ ήχους ψαλλόμενον” κυριακό κοινωνικό Πέτρου του Μπερεκέτη: μια μοτιβική σπουδή στις ανά ήχους εξηγητικές διαφοροποιήσεις ενός ενιαίου μελικού αρχετύπου
Translated title:
The ''octaechon'' koinonikon for Sunday's mass by Petros Bereketes: a study of its exegesis in the eight modes
Summary:
A musical analysis of the ''octaechon'' koinonikon for Sunday's mass by Petros Bereketes, with a direct comparison of its original and exegetic notation and musicological remarks regarding the differentiations detected in the individual versions of the exegesis.
Main subject category:
Fine arts - Entertainment
Keywords:
Petros Bereketes, koinonikon in eight modes, exegesis, notation