Πρόγραμμα παρέμβασης για την αντιμετώπιση του αυτο-αναφερόμενου άγχους σε εφήβους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:1313718 463 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Προαγωγή και Αγωγή της Υγείας
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-07-17
Έτος εκπόνησης:
2013
Συγγραφέας:
Αγγελή Ειρήνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεράσιμος Κολαίτης (αναπληρωτής καθηγητής), Γιώργος Γιαννακόπουλος(επιστημονικός συνεργάτης), Ιωάννης Τούντας (καθηγητής)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πρόγραμμα παρέμβασης για την αντιμετώπιση του αυτο-αναφερόμενου άγχους σε εφήβους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
School intervention for the prevention of anxiety in adolescents
Περίληψη:
Παρέμβαση για την αντιμετώπιση του αυτο-αναφερόμενου άγχους σε εφήβους της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
πρόκειται για μια παρέμβαση CBT στηριγμένη στο βιβλίο και στις πρακτικές του
Paul Stallard.
Μετά την διεξαγωγή της παρέμβασης υπήρξαν κάποια αποτελέσματα που όμως δεν
μπορούν να θεωρηθούν αντιπροσωπευτικά.
Λέξεις-κλειδιά:
Άγχος, Έφηβοι, Σχολική παρέμβαση, Γνωστικό-συμπεριφοριστική θεραπεία, Γυμνάσιο
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
276
Αριθμός σελίδων:
185
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.

document.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.