Ιδέες των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της φωτοσύνθεσης: είναι εφικτή μια εξελικτική προσέγγιση;

Διπλωματική Εργασία uoadl:1318001 384 Αναγνώσεις

Μονάδα:
ΠΜΣ Διδακτική της Βιολογίας
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2012-12-04
Έτος εκπόνησης:
2012
Συγγραφέας:
Μαυραγάνη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανασίου Κυριάκος Καθηγ. (Επιβλέπων), Παπασιδέρη Ισιδώρα Αναπλ. Καθηγ., Μαυρικάκη Ευαγγελία Επικ. Καθηγ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ιδέες των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της φωτοσύνθεσης: είναι εφικτή μια εξελικτική προσέγγιση;
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Ποιοτική έρευνα, μέσω ατομικών ημιδομημένων συνεντεύξεων με σκοπό τη διερεύνηση
των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με
θέματα διδακτικής της Βιολογίας, όπως προσδιορίζονται μέσα από το παράδειγμα
της διδασκαλίας της φωτοσύνθεσης.Στην πλειοψηφία τους οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν
ότι το μαθησιακό αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό και σχετίζεται με το
υφιστάμενο πλαίσιο διδασκαλίας της φωτοσύνθεσης και της σχολικής βιολογίας
σύμφωνα με το οποίο δεν λαμβάνονται υπόψη οι επιστημολογικές διαφορές μεταξύ
των επιμέρους επιστημονικών κλάδων και η συμβολή της Θεωρίας της Εξέλιξης προς
αυτήν την κατεύθυνση.
Λέξεις-κλειδιά:
Διδασκαλία φωτοσύνθεσης , Διαθεματικότητα, Θεωρία εξέλιξης, Ιδιοπροσωπία βιολογίας
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
109
Αριθμός σελίδων:
187