Ο Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ των Ευρωπαικών Τηλεπικοινωνιών

Διπλωματική Εργασία uoadl:1319167 216 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2011-09-19
Έτος εκπόνησης:
2011
Συγγραφέας:
Βαρβουλέτου Κατερίνα
Σφακιανάκη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κυριάκος Κιουλάφας, Αθανάσιος Παπαδημητρίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ο Προσανατολισμός στο Μάρκετινγκ των Ευρωπαικών Τηλεπικοινωνιών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τις εξελίξεις στον Τομέα των
τηλεπικοινωνιών σε ολόκληρη την Ευρώπη όπως έχουν διαμορφωθεί κατά τις
τελευταίες δεκαετίες. Περιγράφεται αναλυτικά η έννοια του Marketing και κυρίως
η έννοια του Market orientation στις σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές αγορές της
Ευρώπης. περιγράφεται αναλυτικά η έρευνα που πραγματοποιήσαμε σε ένα σύνολο
Ευρωπαϊκών χωρών σχετικά με το βαθμό υιοθέτησης του Market Orientation και πόσο
αυτό ως ιδεολογία αλλά και ως συμπεριφορά έχει επηρεάσει το σχεδιασμό της
στρατηγικής τους.
Λέξεις-κλειδιά:
Aνταγωνισμός, Mάρκετινγκ Τηλεπικοινωνιών, Ευρωπαϊκές Τηλεπικοινωνίες, Πελατοκεντρική Στρατηγική, Σύγκλιση Αγορών
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
94
Αριθμός σελίδων:
157
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

document.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

 


attachments.zip
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.