Μονάδα:
Διαπανεπιστημιακό ΠΜΣ Διδακτική και Μεθοδολογία των ΜαθηματικώνΒιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-12-02
Συγγραφέας:
Αντωνόπουλος Ματθαίος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Θ. Ζαχαριάδης Καθηγητής (Επιβλέπων),Δ. Πόταρη Αναπλ. Καθηγήτρια,Π. Σπύρου τ. Αναπλ. Καθηγητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα επίπεδα κατανόησης της έννοιας της συνέχειας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
The levels of understanding of the concept of continuity
Περίληψη:
Η συνέχεια ως έννοια έχει κεντρικό ρόλο στα μαθηματικά. Η συγκεκριμένη έρευνα
πραγματοποιήθηκε σε φοιτητές του μαθηματικού τμήματος Αθηνών με τη χρήση
ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να
δημιουργήσει επίπεδα κατανόησης της έννοιας από τους φοιτητές αφού πρώτα
εξετάσει τις αντιλήψεις τους, το βαθμό κατανόησης του ορισμού του πανεπιστημίου
και την αντιμετώπισή τους ανάλογα με το επίπεδο αναπαράστασης της συνάρτησης.
Στην κατηγοριοποίηση των επιπέδων κατανόησης βοήθησε η θεωρία των τριών κόσμων
του Tall (2004), καθώς και της εικόνας έννοιας και ορισμού έννοιας των Tall και
Vinner (1981) όπως και σχετικές έρευνες με την έννοια της συνέχειας . Τα
αποτελέσματα της έρευνας σε συνδυασμό με το θεωρητικό πλαίσιο, φανερώνουν την
ύπαρξη 4 επιπέδων κατανόησης της έννοιας της συνέχειας.
Λέξεις-κλειδιά:
Συνέχεια, Αναπαράσταση, Συνάρτηση, Ορισμός, Κατανόηση
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
9
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
38