Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1324432 390 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-10-31
Έτος εκπόνησης:
2015
Συγγραφέας:
Ευθυμιάτου Στεφανία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Γρηγοριάδου Ομότιμη Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Αφροδίτη Τσαλγατίδου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ, Αλεξάνδρα Γασπαρινάτου Διδάκτωρ ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Υποστήριξη της Ερευνητικής Εργασίας μέσω του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Μάθησης ALMA (Adaptive Learning Models from texts & Activities)
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Support Research Work through the Adaptive Learning Models from texts & Activities ALMA
Περίληψη:
Η πτυχιακή εργασία εντάσσεται στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών
Συστημάτων για το διαδίκτυο (AWBES – Adaptive Web Based Educational Systems),
τα οποία είναι μια νέα ερευνητική περιοχή στο πλαίσιο της ανοικτής και εξ
αποστάσεως εκπαίδευσης και προέρχονται από τα ευφυή συστήματα διδασκαλίας (ITS
- Intelligent Tutoring Systems) και τα προσαρμοστικά υπερμέσα (AHS – Adaptive
Hypermedia Systems) από τα οποία κληρονομούν τα χαρακτηριστικά τους.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για το
μάθημα της Ερευνητικής Εργασίας, που διδάσκεται σε μαθητές Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης, πρώτης και δευτέρας τάξης του Λυκείου, αξιοποιώντας το
Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Μάθησης “ALMA”. Έχουν δημιουργηθεί σε
κάθε κεφάλαιο, τέσσερα κείμενα ίδιου περιεχομένου αλλά με διαφορετική συνοχή,
ένα σύνολο δραστηριοτήτων διαφορετικού τύπου και ένα τεστ αναγνώρισης του
επιπέδου του Γνωστικού Υποβάθρου του εκπαιδευόμενου.
Λέξεις-κλειδιά:
Γνωστικό Υπόβαθρο, Μαθησιακό στιλ, Έρευνα, Ερευνητική Εργασία, ALMA
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
8
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
124
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.

document.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.