Τυχαία και ομαδοποιημένη εξάσκηση για τη βελτίωση του επιθετικού χτυπήματος στην πετοσφαίριση

Διπλωματική Εργασία uoadl:1519387 548 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Προπονησιολογία
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-05-01
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Κομποδιέτα Ναταλία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπεργελές Ν., Καθηγητής , ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Ψυχουντάκη Μ., Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Μπαρζούκα Κ., Επίκουρη Καθηγήτρια, ΤΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τυχαία και ομαδοποιημένη εξάσκηση για τη βελτίωση του επιθετικού χτυπήματος στην πετοσφαίριση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τυχαία και ομαδοποιημένη εξάσκηση για τη βελτίωση του επιθετικού χτυπήματος στην πετοσφαίριση
Περίληψη:
Με την παρούσα εργασία εξετάζεται η επίδραση της πλοκής περιεχομένου στην βελτίωση του επιθετικού χτυπήματος στην πετοσφαίριση.
Το δείγμα αποτέλεσαν συνολικά 36 φοιτητές του ΤΕΦΑΑ (ηλικίας 19-25 ετών) άπειροι αναφορικά με την πετοσφαίριση και χωρίστηκαν τυχαία σε τρεις ισάριθμες ομάδες των 12 μελών. Οι δύο ομάδες ορίστηκαν ως πειραματικές, όπου η μία εφάρμοσε πρόγραμμα ομαδοποιημένης εξάσκησης, η άλλη πρόγραμμα τυχαίας εξάσκησης και η τρίτη αποτέλεσε την ομάδα ελέγχου. Το πρόγραμμα παρέμβασης διήρκησε 6 εβδομάδες με 2 συνεδρίες ανά εβδομάδα. Κάθε συνεδρία διαρκούσε 90 λεπτά. Κάθε δοκιμαζόμενος εκτέλεσε συνολικά 40 επιθετικά χτυπήματα σε κάθε συνεδρία με 4 διαφορετικές συνθήκες. Οι συμμετέχοντες και των τριών ομάδων υπέστησαν 3 δοκιμασίες εκ των οποίων η μία πραγματοποιήθηκε πριν την έναρξη του προγράμματος παρέμβασης, η δεύτερη αμέσως μετά την λήξη του προγράμματος παρέμβασης και η τρίτη μία εβδομάδα μετά τη λήξη του προγράμματος παρέμβασης. Για τον έλεγχο της προόδου των συμμετεχόντων κατασκευάστηκε ειδικός οριζόντιος στόχος και τοποθετήθηκε στον πίσω αριστερό χώρο της επιφάνειας του γηπέδου.
Η δοκιμασία για κάθε ομάδα έγινε αναλυτικά για κάθε συνθήκη χωριστά αλλά η σύγκριση μεταξύ τους έγινε με συγχώνευση όλων των συνθηκών σε μία, σε δύο αλλά και αναλυτικά για κάθε μία χωριστά. Η ομάδα που ασκήθηκε με την τυχαία μέθοδο παρουσίασε βελτίωση τόσο στη συγχώνευση των συνθηκών σε μία, στη συγχώνευση και των τεσσάρων συνθηκών σε δύο, καθώς και στην κάθε συνθήκη χωριστά. Συμπερασματικά η ομάδα που ασκήθηκε με την τυχαία μέθοδο παρουσιάζει υπεροχή έναντι της ομάδας που ασκήθηκε με ομαδοποιημένη μέθοδο και της ομάδας ελέγχου.
Λέξεις-κλειδιά:
πετοσφαίριση, πλοκή περιεχομένου, κινητική μάθηση, προπόνηση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
43
Αριθμός σελίδων:
49
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.

Διατριβή- Κομποδιέτα Ναταλία.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.