«Πώς μέσα από την ομαδική δράση ενισχύεται η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση (SEL) των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μάθημα της γλώσσας.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1668209 727 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-06-17
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Παπαδοπούλου Ουρανία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μιχάλης Αθανάσιος, επίκουρος καθηγητής, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Σμυρναίου Ζαχαρούλα, επίκουρη καθηγήτρια, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ
Μαμούρα Μαρία, εντεταλμένη διδάσκουσα, ΦΠΨ, ΕΚΠΑ,Δρ Παιδαγωγικής
Πρωτότυπος Τίτλος:
«Πώς μέσα από την ομαδική δράση ενισχύεται η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση (SEL) των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μάθημα της γλώσσας.
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
«Πώς μέσα από την ομαδική δράση ενισχύεται η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση (SEL) των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μάθημα της γλώσσας.
Περίληψη:
Η κοινωνική και συναισθηματική μάθηση είναι μια διαδικασία που εφοδιάζει τους μαθητές με όλες τις απαραίτητες συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες για να έχουν μια υγιή μετάβαση από τον μικρόκοσμο του σχολείου στον μακρόκοσμο της κοινωνίας. Η παρούσα έρευνα αποτελείται από πέντε μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια διεθνή επισκόπηση της βιβλιογραφίας στο θέμα της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται επίσης μια επισκόπηση αναφορικά με τις έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο θέμα αυτό. Στο τρίτο μέρος ξετυλίγεται η ερευνητική διαδικασία της παρούσας εργασίας. Πρόκειται για μια ποιοτικού τύπου έρευνα που μελετά το πώς οι ομαδικές δράσεις ενισχύουν την κοινωνική και συναισθηματική μάθηση (SEL) των μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο μάθημα της γλώσσας. Στο τέταρτο μέρος υπάρχουν τα αναλυτικά συμπεράσματα της έρευνας καθώς και οι απαντήσεις των μαθητών από την συνέντευξη. Στο πέμπτο και τελευταίο μέρος υπάρχει μια σύνοψη των αποτελεσμάτων της έρευνας καθώς και προτάσεις για μελλοντικές κατευθύνσεις της έρευνας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνική ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: κοινωνική και συναισθηματική μάθηση, ομαδικές δραστηριότητες, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
138
Αριθμός σελίδων:
91
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.