Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικών τάξεων και παράλληλης στήριξης για την εφαρμογή της παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση , τη συνεργασία μεταξύ τους και τις δυνατότητες βελτίωσης αυτής

Διπλωματική Εργασία uoadl:2732269 498 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-02
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Πατσιαλή Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Στάθης Παπασταθόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πρωτότυπος Τίτλος:
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικών τάξεων και παράλληλης στήριξης για την εφαρμογή της παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση , τη συνεργασία μεταξύ τους και τις δυνατότητες βελτίωσης αυτής
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών γενικών τάξεων και παράλληλης στήριξης για την εφαρμογή της παράλληλης στήριξης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση , τη συνεργασία μεταξύ τους και τις δυνατότητες βελτίωσης αυτής
Περίληψη:
Η συγκεκριμένη μεταπτυχιακή - διπλωματική εργασία θέτει ως πρωταρχικό της στόχο να διερευνήσει απόψεις εκπαιδευτικών, της γενικής και ειδικής αγωγής, που εργάζονται σε τάξεις γενικών σχολείων, αναφορικά με τους μαθητές που υποστηρίζονται από την παράλληλη στήριξη και τη συνεργασία μεταξύ τους. Επιχειρεί τη σύγκριση μεταξύ δυο βασικών ομάδων, των εκπαιδευτικών γενικών τάξεων και των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης και τις προτάσεις για μια πιο αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ τους. Πρόκειται για μια ποιοτική – περιγραφική έρευνα που χρησιμοποιεί ως ερευνητικό της εργαλείο την ημι –δομημένη συνέντευξη. Το δείγμα αποτελούν δώδεκα ( 12) συμμετέχοντες , εκ των οποίων έξι (6) είναι εκπαιδευτικοί γενικών τάξεων και έξι (6) εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης. Η ερμηνευτική διαδικασία στηρίχτηκε στη θεματική ανάλυση περιεχομένου.
Λέξεις-κλειδιά:
σχολική ένταξη,παράλληλη στήριξη, συνδιδασκαλία και δυσκολίες, γενική τάξη,
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
21
Αριθμός σελίδων:
99
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΥΤΗΣ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.