Η ψηφιακή αφήγηση ως εργαλείο ανταλλαγής εμπειριών και αναστοχασμού μεταξύ εκπαιδευτικών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2750789 592 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-05-01
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Παπαδογεωργοπούλου Ευτυχία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μεϊμάρης Μιχάλης, Ομότιμος Καθηγητής, Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ψηφιακή αφήγηση ως εργαλείο ανταλλαγής εμπειριών και αναστοχασμού μεταξύ εκπαιδευτικών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Digital storytelling as a tool for sharing experience and reflection between teachers
Περίληψη:
Η ψηφιακή αφήγηση τυγχάνει μεγάλης αποδοχής στην εκπαιδευτική κοινότητα των ΗΠΑ και χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην Ελλάδα δεν έχει ενταχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων ή σε προγράμματα επιμόρφωσης ευρείας κλίμακας που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς.
Η συγκεκριμένη μελέτη αφορά τη διεξαγωγή επιμορφωτικού σεμιναρίου ψηφιακής αφήγησης σε καθηγητές διαφόρων ειδικοτήτων γυμνασίου της Αττικής.
Στόχος ήταν η μέτρηση του τελικού αποτελέσματος, τόσο σε ψηφιακό εγγραμματισμό των συμμετεχόντων, όσο και σε αναστοχασμό πάνω σε θέματα παιδαγωγικού ενδιαφέροντος, τα οποία πραγματεύονται οι ψηφιακές ιστορίες, που δημιούργησαν οι συμμετέχοντες.
Τα αποτελέσματα από την ποιοτική έρευνα που ακολούθησε, ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, όσον αφορά σε: βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων, γνωριμία με το χρήσιμο (σύμφωνα με όλους τους συμμετέχοντες) παιδαγωγικό εργαλείο της ψηφιακής αφήγησης, προβληματισμό - συζήτηση που προκάλεσε η προβολή των ψηφιακών ιστοριών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Ψηφιακή αφήγηση, αναστοχασμός εκπαιδευτικών, σεμινάριο ψηφιακής αφήγησης, κοινότητες μάθησης.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
134
Αριθμός σελίδων:
160
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διπλωματική Παπαδογεωργοπούλου.pdf
3 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.