Η Αρνητική Διαφήμιση (Negative Campaigning) ως Εργαλείο Πολιτικής Επικοινωνίας στις Προεκλογικές Εκστρατείες

Διπλωματική Εργασία uoadl:2767274 697 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-04
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Σωτηροπούλου Ειρήνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Λίζα Τσαλίκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Αρνητική Διαφήμιση (Negative Campaigning) ως Εργαλείο Πολιτικής Επικοινωνίας στις Προεκλογικές Εκστρατείες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Αρνητική Διαφήμιση (Negative Campaigning) ως Εργαλείο Πολιτικής Επικοινωνίας στις Προεκλογικές Εκστρατείες
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στον εντοπισμό, την μελέτη και την εμβάθυνση στην έννοια της Αρνητικής Διαφήμισης ως εργαλείο Πολιτικής Επικοινωνίας, καθώς και του τρόπου με τον οποίο πλαισιώνεται από τους προεδρικούς υποψηφίους στην πολιτική σκηνή των ΗΠΑ. Η ειδοποιός διαφορά του συγκεκριμένου πονήματος σε σχέση με άλλες επιστημονικές μελέτες στον τομέα της Πολιτικής Επικοινωνίας και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης αποδίδεται στο γεγονός ότι επικεντρώνεται αποκλειστικά στην Αρνητική Διαφήμιση χωρίς να εξετάζει στην επίδραση της στο εκλογικό σώμα. Αντ’ αυτού, δίνει έμφαση στη φύση και το περιεχόμενο του πολιτικού μηνύματος, αναλύοντας διεξοδικά τα πολιτικά σποτ της καμπάνιας του Donald Trump και της Hillary Clinton. Επιπλέον, είναι χαρακτηριστικό ότι οι αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016 ήταν οι μοναδικές που διεξήχθησαν με υποψηφίους που ανήκουν σε διαφορετικό φύλο. Συνεπώς, οποιαδήποτε διαπίστωση στο πλαίσιο της Αρνητικής Πολιτικής Διαφήμισης λαμβάνει πάντα υπόψη τον ρόλο των δύο φύλων στις προεκλογικές εκστρατείες. Τέτοιες προσεγγίσεις αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο για την περαιτέρω μελέτη της Πολιτικής Επικοινωνίας και η συνεισφορά τους έγκειται στο γεγονός ότι εξετάζουν τους ηγέτες και την ιδιοσυγκρασία τους από μια εναλλακτική οπτική γωνία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
αρνητική διαφήμιση, πολιτικό μάρκετινγκ, επικοινωνιακή στρατηγική, προεκλογικές εκστρατείες, προεδρικές εκλογές
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
96
Αριθμός σελίδων:
104
διπλωματικήEiriniSotiropoulou.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο