Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα ΜέσαΒιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-10
Συγγραφέας:
Κωφού Ελισάβετ-Άννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Νίκος Παπαναστασίου -Λέκτορας- Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης- ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η λαϊκιστική ρητορική στις προεκλογικές εκστρατείες των ελληνικών βουλευτικών εκλογών τον Σεπτέμβριο του 2015: Η περίπτωση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., της Νέας Δημοκρατίας και της Χρυσής Αυγής
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η λαϊκιστική ρητορική στις προεκλογικές εκστρατείες των ελληνικών βουλευτικών εκλογών τον Σεπτέμβριο του 2015: Η περίπτωση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., της Νέας Δημοκρατίας και της Χρυσής Αυγής
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία θα αναλύσω το φαινόμενο του λαϊκισμού σε συνάρτηση με την προεκλογική εκστρατεία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., της Νέας Δημοκρατίας και της Χρυσής Αυγής, στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015. Προκειμένου να διερευνήσω το ζήτημα, θα εξετάσω τις προεκλογικές τηλεοπτικές συνεντεύξεις των πολιτικών αρχηγών των τριών αυτών κομμάτων που πέτυχαν τα υψηλότερα ποσοστά ψήφων, καθώς και τα επίσημα προεκλογικά τηλεοπτικά σποτ τους.
Η εργασία χωρίζεται σε τρία (3) βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος, θα παρουσιάσω τη διαθέσιμη ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία για το φαινόμενο του λαϊκισμού, ενώ στο δεύτερο μέρος θα αναλυθεί η ποιοτική έρευνα που διεξήγαγα. Στο δε τελευταίο τμήμα περιγράφονται αναλυτικά όλα τα συμπεράσματα της εργασίας μου.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
λαϊκισμός, προεκλογικές εκστρατείες, εκλογές, προεκλογικά σποτ, Ελλάδα
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
1
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
119
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.
ΚΩΦΟΥ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf
965 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.