Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2775665 361 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (χορηγούμενος τίτλος από Παν/μιο Αθηνών/φοίτηση και εκπόνηση προβλεπόμενων εργασιών μόνο στο ΕΚΠΑ )
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-26
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Χουντάλας Μαρίνος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Λεοντσίνη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ε.Κ.Π.Α.
Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών : Αρρενωπότητες και στιγματισμός.
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια απόπειρα να διερευνηθούν οι αντιλήψεις των ανδρών νηπιαγωγών για την πρόσληψη της έμφυλης ταυτότητας στο νηπιαγωγείο. Η παρουσία τους σε αυτό ως εξαίρεση προκαλεί το στιγματισμό τους και αμφισβητεί τα κυρίαρχα κανονιστικά πρότυπα της αρρενωπότητας. Ταυτόχρονα ανασημασιοδοτεί τις τρέχουσες απόψεις για το ρόλο των ανδρών στη φροντίδα και την αγωγή των μικρών παιδιών, προκαλώντας ρωγμές στις πατριαρχικές δομές της ελληνικής κοινωνίας. Η παρούσα έρευνα διεξήχθη σε δέκα άνδρες νηπιαγωγούς της Αττικής και αναδεικνύει την προβληματική «φύση» και «εμμονή» των διπολικών έμφυλων επιτελέσεων, το στιγματισμό των ανδρών που δεν επιτελούν με διανοητό τρόπο την αρρενωπότητά τους, ενώ παράλληλα αποτυπώνει τις συνθήκες συμπερίληψης νέων εκφορών αρρενωπότητας που δημιουργούν το μοντέλο του πατέρα-νηπιαγωγού.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Άνδρες νηπιαγωγοί, φύλο, αρρενωπότητες, στίγμα.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
187
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
102
Αριθμός σελίδων:
81
Επαγγελματικές ταυτότητες των ανδρών νηπιαγωγών. Αρρενωπότητες και στιγματισμός..pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο