Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και ΔιδασκαλίαΒιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-28
Συγγραφέας:
Τσιμάκη Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Φουντοπούλου Μαρία-Ζωή, Καθηγήτρια, Φ.Π.Ψ., Ε.Κ.Π.Α.
Μιχάλης Αθανάσιος, Επίκουρος Καθηγητής,Φ.Π.Ψ., Ε.Κ.Π.Α.
Μαμούρα Μαρία, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής, Φ.Π.Ψ., Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το δομολειτουργικό σύστημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας υπό το πρίσμα της διαθεματικότητας: Μια προσπάθεια αντιπαραβολικής γραμματικής
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το δομολειτουργικό σύστημα της αρχαίας ελληνικής γλώσσας υπό το πρίσμα της διαθεματικότητας: Μια προσπάθεια αντιπαραβολικής γραμματικής
Περίληψη:
Η έννοια της διαθεματικότητας ως δηλωτικής της ενιαιοποίησης της γνώσης τα τελευταία χρόνια βρίσκει έρεισμα σε πολλά διδακτικά αντικείμενα. Στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών από πρωτότυπο, συνιστώσα αυτής αποτελεί η παραλληλία αρχαίας και νέας ελληνικής. Στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας προσπαθούμε μέσω του παραγόμενου εκπαιδευτικού υλικού να ερευνήσουμε κατά πόσο η παραλληλία των δύο γλωσσικών μορφών συνδυασμένη με την επιλογή της «ποιητικής γραμματικής» μπορεί να οδηγήσει τους μαθητές σε κατανόηση του δομολειτουργικού συστήματος της αρχαίας ελληνικής και κατ΄ επέκταση της νέας ελληνικής.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Διαθεματικότητα, Αντιπαραβολική Γραμματική, Αρχαία & Νέα Ελληνικά, Ποιητική Γραμματική
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
101