Social Media on Professional Networking: Investigating the relationship between Self-Esteem and LinkedIn Motives

Διπλωματική Εργασία uoadl:2819688 381 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομικά, Διοικητικά και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-19
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Ντουρούπη Μαίρη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπουραντά Νάνσυ, Επίκουρος Καθηγήτρια, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αγροτικού Χώρου, Πανεπιστήμιο Πατρών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Social Media on Professional Networking: Investigating the relationship between Self-Esteem and LinkedIn Motives
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και Επαγγελματική Δικτύωση: Διερευνώντας τη σχέση ανάμεσα στην Αυτοεκτίμηση και τα Κίνητρα Χρήσης του LinkedIn
Περίληψη:
Σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα απαραίτητο κομμάτι της καθημερινότητας μας όπου ποικίλες διαδικτυακές πλατφόρμες προσφέρουν πληθώρα δυνατοτήτων εκ των οποίων μία από αυτές τις δυνατότητες είναι η επαγγελματική δικτύωση, στην οποία το LinkedIn θεωρείται το πιο δημοφιλές επαγγελματικό δίκτυο. Το LinkedIn αποτελεί επίσης ένα νέο χώρο εύρεσης εργασίας στον οποίο όλο και περισσότεροι χρήστες χτίζουν το διαδικτυακό τους προφίλ για να παρουσιάσουν τον “επαγγελματικό” τους εαυτό και να αυξήσουν έτσι την επαγγελματική τουs αξία. Κατά συνέπεια είναι σημαντικό η αλληλεπίδραση μας με τον ψηφιακό κόσμο να αντικατοπτρίζει την πραγματική μας προσωπικότητα παρά μια εξειδικευμένη προβολή επιθυμητών χαρακτηριστικών, ενώ η αυτοεκτίμηση, ένα από τα πιο σημαντικά συστατικά της προσωπικότητας μας, μπορεί να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο σε όλη αυτήν τη διαδικασία τόσο στην προσωπική όσο και στην ψηφιακή μας ταυτότητα.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων που ωθούν στην χρήση του LinkedIn όταν προβάλλουμε τον επαγγελματικό μας εαυτό. Πιο συγκεκριμένα τα κίνητρα χρήσης του LinkedIn συσχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την αυτοεκτίμηση; Η συχνότητα χρήσης ή ενημέρωσης του LinkedIn προφίλ μπορεί να επηρεάσει τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων που ωθούν στη χρήση του LinkedIn; Δημογραφικά χαρακτηριστικά όπως η ηλικία, το φύλο, η οικογενειακή κατάσταση επηρεάζουν τη σχέση μεταξύ αυτοεκτίμησης και των κινήτρων χρήσης του LinkedIn;
Τα αποτελέσματα της διαδικτυακής έρευνα που πραγματοποιήσαμε μας έδωσε απαντήσεις από 205 Έλληνες χρήστες LinkedIn που επιβεβαίωσαν ότι τα κίνητρα χρήσης του LinkedIn, δηλαδή η αναζήτηση εργασίας και η επαγγελματική δικτύωση, συσχετίζονται θετικά ή αρνητικά με την αυτοεκτίμηση ανάλογα με την ηλικία, το φύλο, την οικογενειακή μας κατάσταση, το πόσο συχνά χρησιμοποιούμε ή ανανεώνουμε το LinkedIn προφίλ μας. Επιπλέον η εμπειρική έρευνα όχι μόνο μας διαφωτίζει για τα ερωτήματα αυτά αλλά θέτει τα θεμέλια για περαιτέρω διερεύνηση της γνώμης των Ελλήνων για αυτό το επαγγελματικό δίκτυο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Αυτοεκτίμηση, LinkedIn, Κίνητρα, Ελλάδα, Επαγγελματική Δικτύωση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
83
Αριθμός σελίδων:
58
Mary Douroupis Thesis final.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο