Η ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων μόδας και οι στρατηγικές που ακολούθησαν εκμεταλλευόμενες τις συγκυρίες της κάθε εποχής. Μελέτη περίπτωσης των επιχειρήσεων Α,Β,Γ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2837475 179 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-12-14
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Τζελέπη Αναστασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πεπελάση Ιωάννα, Αναπληρώτρια καθηγήτρια, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων μόδας και οι στρατηγικές που ακολούθησαν εκμεταλλευόμενες τις συγκυρίες της κάθε εποχής. Μελέτη περίπτωσης των επιχειρήσεων Α,Β,Γ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων μόδας και οι στρατηγικές που ακολούθησαν εκμεταλλευόμενες τις συγκυρίες της κάθε εποχής. Μελέτη περίπτωσης των επιχειρήσεων Α,Β,Γ
Περίληψη:
Αυτή η διπλωματική εργασία με θέμα «Η ιστορική εξέλιξη των επιχειρήσεων μόδας και οι στρατηγικές που ακολούθησαν εκμεταλλευόμενες τις συγκυρίες της κάθε εποχής» μελετάει την πορεία των επιχειρήσεων, κυρίως της Δυτικής Ευρώπης, στην βιομηχανία της μόδας από την εκκίνησή τους από τις αρχές του 19ου αιώνα μέχρι και την σήμερον ημέρα, καταγράφοντας λεπτομερώς τα διαφορετικά στυλ και τις τάσεις που ακολουθούσαν οι γυναίκες παράλληλα με την οικονομική κατάσταση που επικρατούσε την δεδομένη στιγμή, καθώς επικρατούσε το στερεότυπο ότι η κοινωνική τάξη του κάθε ανθρώπου χαρακτηρίζεται από τα ρούχα που φοράει. Θα εξετάσουμε ουσιαστικά την αντίδραση των επιχειρήσεων σε δύσκολες εποχές όπως κρίσης ή πολέμου και τον λόγο των στρατηγικών που ακολούθησαν για να επιβιώσουν και τελικά να επιτύχουν καθώς επίσης και τις ευκαιρίες που εκμεταλλεύτηκαν. Για παράδειγμα με την πυροδότηση των παγκοσμίων πολέμων, το στυλ των γυναικών ολοένα γινόταν και πιο απλό, καθώς υπήρχαν μεγάλες ελλείψεις, αλλά αυτό δεν σταμάτησε τους σχεδιαστές να λανσάρουν νέα μόδα. Ένα σημαντικό παράδειγμα κατά την διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου ήταν η μετατροπή του στρατιωτικού ρούχου σε τάση. Έτσι, αρχικά έχει διατυπωθεί η ιστορική εξέλιξη της πορείας των επιχειρήσεων της βιομηχανίας της μόδας, σύμφωνα με τα ιστορικά γεγονότα που επικρατούσαν κάθε εποχή και στην συνέχεια στο δεύτερο μέρος ακολουθούν τρεις μελέτες περίπτωσης επιχειρήσεων από τον κλάδο της μόδας με τελείως διαφορετική πορεία και στρατηγική η κάθε μία. Η μελέτη κάθε περίπτωσης έχει γίνει με την μέθοδο της συνέντευξης, την καταγραφή των απαντήσεων και την ανέλιξη του συμπεράσματος. Τέλος, ο λόγος επιλογής του συγκεκριμένου θέματος έρευνας ήταν αρχικά η αγάπη μου για την μόδα και η ενασχόληση με αυτήν και δεύτερον η περιέργεια για το πώς στήνεται, οργανώνεται και διοικείται μια τέτοια επιχείρηση σε διαφορετικές χρονικές εποχές και με διαφορετικές αντιξοότητες και κατά πόσο είναι εφικτό με δυσκολίες και μεγάλα εμπόδια να επιβιώσει και να επιτύχει.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Στρατηγική, οικονομική κρίση, επιχειρήσεις, μόδα, εξέλιξη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
13
Αριθμός σελίδων:
57
Διπλωματική-εργασία_Τζελέπη-Αναστασία.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο